هدفهای کلی این کتاب به قرار زیرند:
1. کسب دانش و مهارت های لازم درباره اصول و مبانی روانشناسی پرورشی به عنوان یک علم
٢. کسب توانایی تشخیص، تحلیل، و تفسیر مسائل و مشکلات تحصیلی و اجتماعی دانش آموزان
٣. کسب توانایی حل کردن مسائل و مشکلات تحصیلی و اجتماعی دانش آموزان در محیط آموزشگاه
۴. آشنا شدن با نظریه ها، قوانین، و اصول روانشناسی یادگیری و انگیزش
د. کسب توانایی استفاده از نظریه ها و قوانین بادگیری و انگیزش در طراحی و اجرای فعالیتهای آموزشی
۶. کسب دانش و مهارتهای مربوط به روشها و فنون آموزش و کسب توانایی استفاده از آنها در آموزش موضوع های مختلف درسی
7.آشنا شدن با منابع و مآخذ گوناگون روانشناسی پرورشی و زمینه های وابسته، و کسب توانایی استفاده از آنها
۸. علاقه مند شدن به موضوع ها و مباحث مختلف روانشناسی پرورشی
۹. ارج نهادن به دانشمندان و پیشکسوتان رشته روانشناسی پرورشی که در این راه خدمت کرده اند
دیدگاه خود را ثبت کنید