فایل word و قابل ویرایش است.
تعداد صفحات: 6
بخشی از متن:
چکیده
فراشناخت یا «یادگیری چگونه یادگرفتن» اولین بار توسط فلاول(1976) مطرح گردید.از آن زمان تاکنون پژوهش های بسیاری در رابطه با تاثیر راهبردهای فراشناختی بر عملکرد دروس مختلف تحصیلی و نیز رابطه ی آن با سایر جنبه های رفتار انسانی انجام شده است، که نتایج اکثریت این پژوهش ها حکایت از تاثیر مثبت آموزش فراشناختی و استفاده از راهبردهای فراشناختی بر عملکرد دروس مختلف و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارد. با توجه به اینکه درس ریاضی بعنوان یکی از دروس سخت محسوب می گردد که یادگیری آن مشکل است، ضرورت معرفی راهکارها و راهبرد هایی جهت بهبود وضعیت و تسهیل یادگیری آن نمایان می گردد.
دیدگاه خود را ثبت کنید