فایل word و قابل ویرایش است.
تعداد صفحات: 5
بخشی از متن:
در سالهای اخیر با تکامل علم مدیریت بیش از پیش به عامل انسان و انگیزه هاو خواست هایش توجه و از آن به عنوان مهمترین عامل سازمانی در علم مدیریت یاد شده است. از اینرو نیازمبرم علم مدیریت به بهره گیری هر چه بیشتر از یافته های علوم رفتاری محسوس گشته است. در واقع از همان زمان (1930-1920) که « التون مایو» و همکارانش استدلال کردند که علاوه بر یافتن بهترین روش های تکنولوژی جهت افزایش بازده کاری، نفع مدیریت در آن است که به امور انسانی نیز توجه نماید و ادعا کردند که روابط واقعی در سازمانها مناسباتی است که بین افراد در درون واحدهای کاری بوجودمی آید، اساس ارتباط مدیریت با علوم رفتاری را پی ریزی شد.
دیدگاه خود را ثبت کنید