و قابل ویرایش است.
تعداد صفحات: ۶
بخشی از متن:
پسر بچه ای 9 ساله، والدینش حتی در 6 سالگی، او را غیر قابل پیش بینی و کنترل توصیف کرده اند. مادرش گزارش کرده بود که:"همیشه در حال راه رفتن است؛ اما نمی دانم به کجا می رود؟ او بسوی همه چیز می رود." پدرش توضیح داده بود که:"همیشه در شتاب و بی پروا است، مدام موتور او کار می کند." والدین این کودک از افت تحصیلی او که ناشی از تکانشوری و ضعف در توجه او بود ناراحت بودند. معلمش می گفت:"کتاب ها و دفتر هایش را در خانه جا می گذارد. تکالیف درسی اش را فراموش می کند انجام دهد. در مدرسه بیشتر وقتش را صرف پیدا کردن مداد و دفتر و... در میز یا کیفش می کند و اگر همه وسایل اش آماده باشد، تازه شروع به بازی کردن با آنها می کند و حقیقتاً روی تکالیفش کار نمی کند. در کلاس مدام از سر جایش برای تراشیدن مداد و کنار پنجره رفتن و ... خارج می شود. هر کاری می کند به جز اینکه سر جایش بنشیند(کندال،2000).
دیدگاه خود را ثبت کنید