گفتار سوم:الگوهای راهنمایی فهرست هدف های آموزشی الگوی پارسونی الگوی راھنمایی مشابه با آموزش و پرورش الگوھای راھنمايی به عنوان توزيع و سازگاری الگوی راھنمائی به عنوان يک جريان بالينی الگوی راھنمایی به عنوان تصميم گيری الگوی راھنمايی به عنوان يک نظام انتخابی الگوی راهنمائی به عنوان مجموعه خدمات الگوی راھنمایی مبتنی بر رشد الگوی راهنمایی به عنوان دانش عمل هدفدار الگوی راهنمائی به عنوان باز سازی اجتماعی الگوی راهنمایی به عنوان رشد شخصی ....
9-الگوی راهنمایی به عنوان دانش عمل هدفدار
اين الگو توسط تيدمن و فيلد 1962به وجود آمد. به نظر آنان عمل راهنمایی
بدون ايجاد کردن محدوديتی در کار معلم موجب تدريس موثرتر وی نيز می گردد.
در اين الگو به دانش آموز کمک می شود تا مسئوليت زندگی خويش را بپذيرد
اصطلاح عمل هدفدار مبين رفتاری است که
دانش آموز به انجام آن تشويق گردد
انجام آن برای متخصص راهنمایی عملی باشد
تصادفی نباشد.
دیدگاه خود را ثبت کنید