با وجود اینکه مکاتب متعددی در حوزه بازاریابی وجود دارد و نگرش کاتلر و کلر، تنها یکی از آنهاست، اما همچنان کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر، به عنوان حاکم بلامنازع آموزش مدیریت بازاریابی در دانشگاهها و مراکز آموزشی دنیا به رسمیت شناخته میشود.
کاتلر و کلر، مبحث مدیریت بازاریابی را با مفهوم تدوین برنامه بازاریابی یا Marketing Plan آغاز میکنند. البته مفاهیم برنامه بازاریابی، در ابتدای کتاب آنها به صورت نسبتاً کلی مطرح میشود و در ادامه به بررسی دقیقتر هر یک از اجزای آن پرداخته میشود.
ترجمه: دکتر یزدان شیرمحمدی
دیدگاه خود را ثبت کنید