الگوهای معکوس ساز (صفحه 7)
خطوط Hammer و Hanging Man (صفحه 8)
الگوی فراگیر(صفحه 18)
الگوی پوشش ابر سیاه (صفحه 23)
الگوی نافذ (صفحه 27)
ستاره ها (صفحه 31)
ستاره صبحگاهی (صفحه 32)
ستاره عصرگاهی (صفحه 34)
ستاره های دوجی صبحگاهی و عصرگاهی (صفحه 38)
شهاب سنگ و چکش واژگون (صفحه 42)
چکش وارونه (صفحه 46)
دیگر ساختارهای معکوس (صفحه 49)
الگوی Harami (صفحه 49)
هارامی متقاطع Cross Harami (صفحه 55)
سر ها و ته های انبری Bottoms & Tops Tweezers (صفحه 57)
کمربند خطوطBelt Hold Lines (صفحه 63)
فاصله بالایی دو کلاغ Up Side Gap Tow Crows (صفحه 66)
سه کلاغ سیاه Crows Black Three (صفحه 69)
خطوط حمله متقابل (مقابله به مثل ( Lines Counterattack (صفحه 70)
سه کوه و سه رود Rivers Three & Mountains Three (صفحه 73)
اهمیت عدد 3 در تحلیل کندل استیک ها (صفحه 77)
راس های کوتاه گرد و ته های ماهیتابه ای Bottoms Frypan & Tops Dumpling (صفحه 78)
راس ها و ته های برجی شکل Bottoms Tower & Tops Tower (صفحه 80)
الگوهای ادامه دهنده Patterns Continuation(صفحه 82)
پنجره ها Windows (صفحه 82)
فاصله های بالایی و پایینی تاسوکی Tasuki gapping ward Down & ward Up (صفحه 92)
بازی فاصله ها در قیمت های بالا و پایین Play Gapping Price Low & High (صفحه 93)
خطوط سفید پهلو به پهلوی فاصله دار lines white side by side Gapping (صفحه 96)
الگوی صعودی یا نزولی سه متد یا سه روش Methods Three Falling and Rising (صفحه 98)
الگوی سه سرباز سفید پیش تاخته Soldiers White Advancing Three (صفحه 104)
خطوط جداساز Lines Separating (صفحه 109)
یک خطر ناگهانی Danger Sudden A (صفحه 110)
اهمیت دوجی (صفحه 110)
دوجی در سقفها Tops at Doji (صفحه 111)
دوجی بعد از کندل استیک بلند سفید Candlestick White Long a after DOJI (115)
دوجی پادراز و مرد کالسکه چی The Long Legged Doji and the Rickshaw Man (صفحه 118)
دوجی سنگ قبر Doji Gravestone The (121)
دوجی در جایگاه حمایت و مقاومت Resistance and Support as Doji (123)
سه ستاره The Tri-Star (صفحه 124)
در قسمت اول کتاب، چگونگی تفسیر بیش از 50 الگو و شمع مختلف را خواهید آموخت. این آموزش به آرامی پایه مستحکمی برای بخش دوم کتاب، جایی که استفاده از الگوهای شمعی و ترکیب آنها با تکنیک های غربی بیان شده است، بنا خواهد کرد.نام گذاریها در نمودارهای شمعی ژاپنی نیز به وضوح از این مطلب پیروی می کنند. این نامها با ترفندهای گوناگون در تلاشند تا وضعیت هیجانی حاکم بر بازار را در هنگام وقوع این الگوها، بهتر تشریح کنند. بعد از شنیدن عبارت «دارآویز» یا «ابر سیاه» آیا امکان دارد که فکر کنید بازار از نظر هیجانی در موقعیت مناسبی قرار دارد؟ هر دوی این الگوها، الگوهایی کاهشی هستند و نامشان به وضوح مشخص می کند که بازار در وضعیت نامتعادلی قرار دارد. البته اینکه وضعیت هیجانی بازار در زمان تشکیل این الگوها نامساعد است، این احتمال را که بازار دوباره به آرامش برسد، رد نمی کند. نکته اینجاست که در هنگام تشکیل الگوی ابر سیاه، خریدها باید در وضعیت تدافعی قرار گیرند، یا حداقل بر اساس جهت کلی روند یا سایر فاکتورها تصمیمگیری شود و فروشهای جدید می توانند آغاز شوند.
دیدگاه خود را ثبت کنید