مدیریت تنوع :فقط در مورد مدیریت و یک حساسیت شخصی و مهارت عمومی در مسیر تجربه پیچیده نیست بلکه یک روش قدرتمند برای ترغیب مطالعات به مفهوم دهی ساختارمند به چالش های نگرش جمعی و فهم آن ها به وسیله ارتباط اطلاعات جدید با تجربه های شخصی است.
تعریف تنوع: در انگلیسی از تنوع برای بیان ویژگی هایی که چیزی را از چیزهای دیگر جدا می کند استفاده می شود
از نگاه مدیریتی مشخصه های ایجاد کننده تنوع پیچیده اند.شامل دو دسته
·مشخصه هایی که قابل کنترل نیستند و در ذات افراد هستند مثل سن –جنس –نژاد·مشخصه های که قابل کنترل اند مثل تجربه –درآمد وضع تاهل
تعریف تنوع از شرکت فورد
تنوع در نیروی کار شامل تمام تفاوت هایی می شود که هریک از ما را یک فرد واحد می سازد مثل فرهنگ – قومیت -ملیت –سن دین –ناتوانی جسمی – جنس –تحصیلات –عقیده و تمام تفاوت هایی که در هر نیروی کار مشاهده می شود........
فرمت فایل دانلود: PowerPoint
تعداد صفحات :72
دیدگاه خود را ثبت کنید