در این پکیج منابع اصلی برای شرکت و موفقیت در آزمون دفتر خدمات سلامت به طور کامل گردآوری شده است. همچنین جهت آشنایی بهتر با سوالات آزمون برای هر درس ، نمونه سوالات پر تکرار ارائه شده است و نهایتا آخرین آزمون ارائه شده در دی 1400 دارای 100 سوال به همراه کلید پاسخنامه در پکیج ارائه شده است.
دفتر خدمات سلامت چیست؟
دفاتر خدمات سلامت نه تنها به عنوان ناظر و تضمین کننده کیفیت خدمات و محصولات در حوزه های غذایی و دارویی، بهداشت و درمان فعالیت می کنند، بلکه وظایف و اهداف دیگری هم دارند که شامل آسان سازی و سرعت بخشیدن ارائه خدمات حوزه سلامت و مدیریت منابع این حوزه، افزایش کیفیت و بهره وری در خدمات و استغال زایی با کمک بخش خصوصی می شود.
دفاتر خدمات سلامت چه خدماتی را ارائه می دهند؟
در حال حاضر ممیزی بهداشت محیط، نمونه برداری بهداشتی، صدورگواهی آموزش اصناف و صدور کارت بهداشت در دفاتر انجام میشود. ارایه خدمات از بخشهای درمان، غذا و دارو و آموزش نیز در دستور کار قرار دارد.
برای ثبت نام در فراخوان دفاتر چه مدارکی نیاز است؟
1- فایل اسکن شده کارت ملی، 2- فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه، 3- فایل اسکن شده عکس پرسنلی با پس زمینه سفید و رعایت شئونات اسلامی، 4- فایل اسکن شده مدرک تعیین تکلیف خدمت نظام وظیفه (ویژه آقایان) 5 -فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی (حداقل کارشناسی)، 6- فایل اسکن شده مجوز آموزشگاه اصناف در صورت دارا بودن این مجوز
فعالیت دفاتر خدمات سلامت در چه زمینه ای است؟
در راستای اجرای سیاستهای کلی نظام اداری، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، الزامات قانونی برنامه ششم توسعه به منظور توسعه مشارکت بخش خصوصی و تعاونی در ارائه خدمات و کاستن از مداخلات اجرایی دولت با هدف ارتقای کیفیت خدمات سلامت، دفاترخدمات سلامت ایجاد شدهاند. این دفاتر به استناد دستورالعمل ایجاد و بهرهبرداری دفاتر خدمات سلامت راهاندازی میشوند و خدمات غیرحاکمیتی حوزههای مختلف سلامت به این دفاتر برونسپاری میشوند.
دیدگاه خود را ثبت کنید