دانلود پاورپوینت اخلاق بازاریابی با فرمت ppt ودر 48 اسلاید قابل ویرایش قسمتی از متن پاورپوینت اخلاق بازاریابی
فهرست مطالبپ
1-نظام اخلاقی در ACC
2-اخلاق بازاریابی
3-اخلاق توصیفی
4-عوامل موثر در تصمیم گیری اخلاقی
5-مدلهای توصیفی تصمیم گیری اخلاقی
6-اخلاق بازاریابی هنجاری
7-جنبه های مختلف اخلاق بازاریابی هنجاری
8-مباحث کاربردی اساسی در اخلاق بازاریابی هنجاری
9-ارزش صداقت
10-ارزش آزادی
11-ارزش رفاه
12-ارزش عدالت و انصاف
13-اخلاق بازاریابی تحلیلی
14-فلسفه های اخلاقی
15-سودمندگرایی
16-خودمحوری
17-مطلق گرایی اخلاقی
18-نسبی گرایی اخلاقی
19-بازاریابی اخلاقی
20-چرا بازاریابی اخلاقی؟
21-انواع دیدگاهها نسبت به بازاریابی اخلاقی
پاورپوینت اخلاق بازاریابی
22-دیدگاه سازمانی
23-دیدگاه در سطح صنعت
24-دیدگاه اجتماعی
25-دیدگاه ذینفعان
26-انواع ذینفعان
27-ویژگیهای بازاریابی اخلاقی
28-دیدگاه اسلام در خصوص بازاریابی اخلاقی
29-تعلیمات اسلامی در خصوص بازاریابی اخلاقی
30-کالا
31-بسته بندی
32-قیمت
33-کانال توزیع
34-تبلیغات
35-فروشندگی
36-رقبا
37-اصل آزادی مصرف کننده و تولید کننده
38-اصل محدود کردن ضررو زیان بالقوه
39-اصل تامین نیازهای اساسی
40-اصل کارایی اقتصادی
41-اصل نوآوری
42-اصل آموزش و ارائه اطلاعات به مصرف کننده
نظام اخلاقی در ACC
چالشي ترين حوزه مورد بحث در اخلاق حرفه اي ، اخلاق بازاريابي است ، بازاريابي متهم به اين است كه مسلتزم دروغ ، تقلب ، بي عدالتي ، و بي توجهي به رفاه اجتماعي است . اما ازطرف ديگر بازاريابي براي كمك به اقتصاد تمام كشورهايي كه به سطحي از توسعه يافتگي رسيده اند مفيد است . لذا حذف بازاريابي پاسخ مناسبي به مشكلات اخلاق آن نيست . بلكه بايد به دنبال تدوين و اجراي يك تئوري اخلاقي براي بازاريابي باشيم .
شرکت ACC در پي آن است كه هم ديد كلي از جريانات اصلي اخلاق بازاريابي به بازاریابان خود دهد و هم به ارائه چارچوبي براي تدوين نظام اخلاقي براي آنها بپردازد . نظام اخلاق بازاريابي که ACC تدوین نموده است، زمينه هايي را فراهم مي كند كه براساس آن بازاريابان سامانه آشنا ، شخصیتی جدید از بازاریاب به جامعه معرفی نمایند بطوریکه وقتی مردم درباره اخلاق بازاريابي صحبت مي كنند از بازاریابان سامانه آشنا و اصول ،ارزش ها وايده های آنها به عنوان سمبل و نمونه یک بازاریاب ایده آل یاد کنندو از دیگر بازاريابان و موسسات بازاريابي انتظار داشته باشند که همانند بازاریابان سامانه آشنارفتار کرده و اصول اخلاقی آنها را بکار بندند. این مهم تنها با شناخت کافی از اخلاق بازاریابی ، پایبندی به بازاریابی اخلاقی ، کوشش مجدانه بازاریابان و نظارت دقیق کارگزاران محترم حاصل می گردد.
پاورپوینت اخلاق بازاریابی
اخلاق بازاريابي
هنگامي كه مردم درباره اخلاق بازاريابي صحبت مي كنند عموما" به اصول ،ارزش ها وايده آنهايي اشاره ميكنند كه انتظار دارند بازاريابان و موسسات بازاريابي به آن ها وفادار باشند . ميتوان گفت اين هنجارها هسته يك نظام بازاريابي را تشكيل ميدهند .
در واقع اخلاق بازاريابي يك اخلاق هنجاري است و برای آنکه این اخلاق هنجاري بحثهاي تجربي وتحليلي نيز به همراه داشته باشد باید آن را ازهر سه بعد توصيفي ، هنجاري وتحليلي بررسی نماییم.
دیدگاه خود را ثبت کنید