شما برای توسعه کسب و کارتان باید کاری کنید که نام و طرح کسب و کار شما در ذهن مشتری نقش ببندد. یکی از این کار ها داشتن یک کارت ویزیت حرفه ای و خاص می باشد.توجه داشته باشید که طراحی یک کارت ویزیت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا باعث میشود تا کارت شما نزد مشتری ارزشمند بوده و نزد خود نگه داردو
در دوران فعلی کمتر کسی کارت ویزیت های معمولی و کاغذی را نزد خود نگه میدارد و مردم سعی میکنند کارت ویزیت هایی را نزد خود نگه دارند که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و هم مقاومت بالایی داشته باشد و ماندگاری آن بالا باشد.
نکته دیگر که باید به آن توجه داشت این است که کارت ویزیت شما باید در نگاه اول کلیه اطلاعاتی که مشتریان به آن نیاز دارند را به آنها بدهد. در واقع کارت ویزیتی ساده با محتوای مناسب و مورد نیاز. و این را باید بدانیم که کارت ویزیت رزومه یا تراکت نیست!
نام شما و کسبوکارتان را به نمایش میگذارد.
راه های ارتباطی به شمارا نمایش میدهد.
سبک و شخصیت کاری شما را نمایش میدهد
کارت ویزیت میتواند بسیار جذاب، غیرمعمول، عجیب، و یا بامزه باشد تا نام تجاری شما را مانند یک تبلیغات تلوزیونی، در ذهن مخاطب ماندگار نماید.
کارت ویزیت میتواند بین مردم چرخش کند و به دست هرکسی که میرسد، همان پیامها را به ایشان نیز منتقل کند.
این مهمترین دلیل برای این است که چرا چرا کارت ویزیت داشته باشیم زیرا هنگامی که شما فردی را ملاقات می کنید و با آن ارتباط برقرار می کنید، می خواهید فرصتی برای او بوجود بیاورید تا بدون نیاز به قلم و یا موبایل خود او را مجبور به پیگیری کنید.به همین دلیل است که هنوز هیچ تکنولوژی نمی تواند جایگزین کارت کسب و کار در تشویق مردم به پیگیری ارتباط با شما شود.
زیرا برای کوچکترین کارهایی که انجام می دهیم بزرگترین پیام ها را ارسال می کنیم.یک کارت کسب و کار نشان می دهد که که شما وقتی را گرفته اید تا اطلاعات خود را در یک کارت قرار دهید. این شما را از ۹۹ درصد از افراد دیگر متمایز می سازد که ممکن است دانشجویانی مانند شما هستند یا خارج از آن به دنبال شغلی مانند خودتان هستند.
اگر تصمیم به رخداد رویدادهایی مثل این هستید و تعداد مناسبی کارت ویزیت از شخص خود دارید ، می توانید بلافاصله یک هدف برای خود ایجاد کنید.یک نمونه از یک هدف این است که برای به ارمغان آوردن این رویداد شروع به توزیع ۵۰ کارت کسب و کار کنید . شما همچنین می توانید اهداف ثانویه ای مانند جمع آوری حداقل ۲۰ عدد از کارت های کسب و کار دیگران و یا ترغیب سازی حداقل ۱۵ تا ۲۰ نفر برای پیگیری ارتباط با خودتان . اگر تصمیم گرفتید به شیوه بازاریابی شبکه ای مراجعه کنید، کارت های کسب و کار شما می تواند به عنوان یک یادآور خدمت کند و شما را بر روی اهداف متمرکز کند تا ارتباط با افراد مختلف در مورد فرصت های احتمالی را پیگیری کنید.
یک کارت کسب و کار خوب نه تنها نام و اطلاعات تماس شما را شامل می شود. بلکه مهارت های شما را هم ذکر می کند . داشتن این جزئیات فوق العاده می تواند تمایزات را بسازد، گرچه شخصی که شما ابتدا کارت کسب و کار خود را به او ارائه می دهید ممکن است به مهارت های شما نیاز نداشته باشد ، اما ممکن است کسی را در شبکه خود ببیند که نیاز به کسی مانند شما دارد.خوب است که به یاد داشته باشید که برخورد های تصادفی با افراد مختلف همیشه رخ می دهد. پس همیشه باید خود را برای استفاده از این جلسات و فرصت هایی که ممکن است توسط آنها بوجود آیند، آماده کنید.
شما برای توسعه کسب و کارتان باید کاری کنید که نام و طرح کسب و کار شما در ذهن مشتری نقش ببندد. یکی از این کار ها داشتن یک کارت ویزیت حرفه ای و خاص می باشد.توجه داشته باشید که طراحی یک کارت ویزیت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا باعث میشود تا کارت شما نزد مشتری ارزشمند بوده و نزد خود نگه داردو
در دوران فعلی کمتر کسی کارت ویزیت های معمولی و کاغذی را نزد خود نگه میدارد و مردم سعی میکنند کارت ویزیت هایی را نزد خود نگه دارند که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و هم مقاومت بالایی داشته باشد و ماندگاری آن بالا باشد.
نکته دیگر که باید به آن توجه داشت این است که کارت ویزیت شما باید در نگاه اول کلیه اطلاعاتی که مشتریان به آن نیاز دارند را به آنها بدهد. در واقع کارت ویزیتی ساده با محتوای مناسب و مورد نیاز. و این را باید بدانیم که کارت ویزیت رزومه یا تراکت نیست!
نام شما و کسبوکارتان را به نمایش میگذارد.
راه های ارتباطی به شمارا نمایش میدهد.
سبک و شخصیت کاری شما را نمایش میدهد
کارت ویزیت میتواند بسیار جذاب، غیرمعمول، عجیب، و یا بامزه باشد تا نام تجاری شما را مانند یک تبلیغات تلوزیونی، در ذهن مخاطب ماندگار نماید.
کارت ویزیت میتواند بین مردم چرخش کند و به دست هرکسی که میرسد، همان پیامها را به ایشان نیز منتقل کند.
این مهمترین دلیل برای این است که چرا چرا کارت ویزیت داشته باشیم زیرا هنگامی که شما فردی را ملاقات می کنید و با آن ارتباط برقرار می کنید، می خواهید فرصتی برای او بوجود بیاورید تا بدون نیاز به قلم و یا موبایل خود او را مجبور به پیگیری کنید.به همین دلیل است که هنوز هیچ تکنولوژی نمی تواند جایگزین کارت کسب و کار در تشویق مردم به پیگیری ارتباط با شما شود.
زیرا برای کوچکترین کارهایی که انجام می دهیم بزرگترین پیام ها را ارسال می کنیم.یک کارت کسب و کار نشان می دهد که که شما وقتی را گرفته اید تا اطلاعات خود را در یک کارت قرار دهید. این شما را از ۹۹ درصد از افراد دیگر متمایز می سازد که ممکن است دانشجویانی مانند شما هستند یا خارج از آن به دنبال شغلی مانند خودتان هستند.
اگر تصمیم به رخداد رویدادهایی مثل این هستید و تعداد مناسبی کارت ویزیت از شخص خود دارید ، می توانید بلافاصله یک هدف برای خود ایجاد کنید.یک نمونه از یک هدف این است که برای به ارمغان آوردن این رویداد شروع به توزیع ۵۰ کارت کسب و کار کنید . شما همچنین می توانید اهداف ثانویه ای مانند جمع آوری حداقل ۲۰ عدد از کارت های کسب و کار دیگران و یا ترغیب سازی حداقل ۱۵ تا ۲۰ نفر برای پیگیری ارتباط با خودتان . اگر تصمیم گرفتید به شیوه بازاریابی شبکه ای مراجعه کنید، کارت های کسب و کار شما می تواند به عنوان یک یادآور خدمت کند و شما را بر روی اهداف متمرکز کند تا ارتباط با افراد مختلف در مورد فرصت های احتمالی را پیگیری کنید.
یک کارت کسب و کار خوب نه تنها نام و اطلاعات تماس شما را شامل می شود. بلکه مهارت های شما را هم ذکر می کند . داشتن این جزئیات فوق العاده می تواند تمایزات را بسازد، گرچه شخصی که شما ابتدا کارت کسب و کار خود را به او ارائه می دهید ممکن است به مهارت های شما نیاز نداشته باشد ، اما ممکن است کسی را در شبکه خود ببیند که نیاز به کسی مانند شما دارد.خوب است که به یاد داشته باشید که برخورد های تصادفی با افراد مختلف همیشه رخ می دهد. پس همیشه باید خود را برای استفاده از این جلسات و فرصت هایی که ممکن است توسط آنها بوجود آیند، آماده کنید.
فرهاد
سلام لطفا لینک ها را از توضیحات محصول حذف کنید ممنون