فصل اول: مقدمه
1-1- مقدمه
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق و مبانی نظری
2-1- چارچوب نظری پژوهش
2-1-1- آموزش
2-1-2- آموزش الکترونیک
2-1-3- تاریخچه آموزش الکترونیکی
2-1-4- آموزش الکترونیک و ارتباط آن با آموزش سنتی
2-1-5- تعامل در آموزش الکترونیک:
2-1-6- مزایای آموزش الکترونیک :
2-1-7- ضرورت رویکرد به آموزش الکترونیکی:
2-1-8- روش ها و ابزارهاي آموزش الکترونيکي
2-1-8-1 - تلويزيون آموزشي
2-1-8-2- ويديوکنفرانس تعاملي
2-1-8-3- آموزش مبتني بر رايانه
2-1-8-4- آموزش مبتني بر اينترنت
2-1-8-4-1- آموزش مبتني بر وب
2-1-8-4-2- تار جهان گستر جهانی چيست؟
2-1-9- انواع آموزش الکترونیک
2-1-10- سيستم هاي مديريت در آموزش الکترونيکي (مديريت آموزشي )
2-1-10-1- تعريف سيستم مديريت آموزشي
2-1-10-2- سيستم مديريت محتوا
2-1-10-3- کاربرد مديريت محتوا
2-1-10-4- کاربرد ارائه محتوا
2-1-10-5- استاندارد در سيستم مديريت محتوا
2-2- پیشینه پژوهشی
2-2-1- تاریخچه و وضعیت آموزش الکترونیک در ایران
2-2-2- آموزش الکترونیک در علوم پزشکی و بررسی آن در ایران
2-2-3- آموزش الکترونیک در دانشگاه های علوم پزشکی کشور
2-2-4- دانشگاه علوم پزشکی مجازی
2-2-5- ســامانه آموزش مداوم پزشکی کشــور
2-2-6- دانشکده آموزش های مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
2-3- مروری بر مطالعات
2-4- مروری بر مطالعات پیشین در ایران
2-5- تحقیقات انجام شده در سایر کشورها
فصل سوم: بحث و نتیجه گیری
دیدگاه خود را ثبت کنید