توضیحات محصول
پاورپوینت بازاریابی در عرصه تکنولوژی و IT
قسمتی از متن پاورپوینت
بازاریابی الکترونیک چیست؟
بازاریابی اینترنتی بخشی از تجارت الکترونیک است که مدیریت اطلاعات، روابط عمومی، خدمات مشتریان و بخش فروش را در بر دارد. به طور کلی تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی از زمانی که دسترسی به اینترنت به صورت گسترده برای عموم مردم فراهم شد، رواج یافته است.
چرا بازاریابی ضروری است؟
كار اصلي بازاريابي تعريف نيازهاي مصرفكنندگان به منظور تدوين و اجراي استراتژيها و برنامههاي بازاريابي با هدف تامين نيازهاي مشتريان است. در اين خصوص دستيابي مديران به اطلاعات مربوط به مشتريان، رقبا و ديگر نيروهاي موجود در بازار امري ضروري است.
بازار یابی در دنیای مجازی:
به طور کلی بـازدیدكنندگان معمولاً در جستجوی سایت ها به دنبال محصولات با قیمــت نـــازل تری هستند.
بنابراین، در بازاریابی الكترونیك رقابت شدیدتر است و باید بر روابط بلندمدت انلاین تاكید شود. حدود ۸۰ درصد فروشندگان انلاین در آمریكا، معتقدند كه برای بازدید مجدد از سایت، قیمت مهمترین عامل است. برخی از شركتها برای جذابتر جلوه دادن سایت خود از افکت های مختلف (مانند عکس-موسیقی-فیلم) - مسابقه های مختلف برای قشر مورد نظر شرکت ها - هدیه ها و تخفیف های خاص برای جزب گروه یا قشر مورد نظر که در نظر میگیرند
چگونگی بازاریابی:
درك عمیق و بصیرت لازم راجع به مشتریان زمانی حاصل می شود كه داده های بازار و مشتریان به خوبی تحلیل شوند. گامهای اولیه برای این امر عبارتند از:
۱ - تعیین نوع بصیرتی كه جهت برنامه ریزی و بهینه سازی روابط با مشتریان مورد نیاز است.
۲ - تعیین معیارهای استراتژیك مرتبط با مشتری
فهرست مطالب
بازاریابی الکترونیک چیست؟
چرا بازاریابی ضروری است؟
بازار یابی در دنیای مجازی:
چگونگی بازاریابی:
تحقیق در بازاریابی:
ابعاد مختلف پژوهشهاي بازاريابي:
جایگاه بازاریابی در دنیای تکنولوژی:
ارزشمندترین نشان های تجاری دنیا در سال ۲۰۱۳ و رابطه آن با بازاریابی و تبلیغات:
منابع
...
بیشتر
دیدگاه خود را ثبت کنید