دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع در صنعت بیمه
۸,۰۰۰ تومان
پشتیبانی این محصول به صورت مادام العمر بر عهده ناشر می باشد. چنانچه بعد از خرید نیاز به راهنمایی و یا مشکلی در خصوص فایل داشتید از طریق ارسال تیکت در فروشگاه ناشر، مراتب را ارسال فرمایید.
دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع در صنعت بیمه با فرمت pptx ودر 30 اسلاید قابل ویرایش
پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع در صنعت بیمه
قسمتی از متن پاورپوینت
تعاریف
مدیریت کیفیت جامع به طور کلی، راه مدیریت بهبود اثربخشی، انعطاف و رقابت در مؤسسات تولیدی و خدماتی است که تمام واحدها، فعالیتها و افراد سازمان را در کلیّۀ سطوح در بر میگیرد (اوکلند،1991).
مدیریت کیفیت جامع یک روش سیستماتیک تاییدشده برای برنامهریزی و مدیریت فعالیتهاست که در هر نوع سازمان کاربرد دارد.( مونر و فائر 1992)
1. يك اصل، يك رشته مفاهيم و مجموعه روشهايي كه براي انجام بهبود مستمر سازمانها است.
2. سيستم فرايند بهبود پيگير براي بهبود كيفيت در هر كاري است كه انجام ميدهيم.
3. هم به مشتريان داخلي و هم به مشتريان خارجي مرتبط است.( حاجی شریف 1995)
مدیریت کیفیت جامع در صنعت بیمه
رويكرد مديريت كيفيت جامع در سازمانهایی چون بيمه كه مشتريان داوطلبانه خريدار محصولات آن ها نيستند از اهميت بسياري برخوردار است چرا كه محور اصلي اين رويكرد توجه به نيازهاي مشتري است.
با توجه به عملكرد سازمانهاي بیمه كشور مي توان دريافت كه هيچ يك از اين سازمانها در عصر پرهياهو و چالشي امروز قادر به تامين انتظارات (مشتريان/ارباب رجوع) به شكل مطلوب نبوده و حيات آن ها صرفاً به جهت انحصاري يا دولتي بودن فعاليت هايشان است. این مشکل عمدتاً ناشي از ضعف مديريت و عدم به كارگيري اصول و نظريه هاي مديريتي بوده است، بايد اقداماتي جدي در جهت علمي كردن مديريت سازمان هاي كشور به عمل آورد. اين موضوع در خصوص سازمان هايي چون بيمه كه مشتريان (ارباب رجوع) داوطلبانه خريدار محصولات آن ها نيستند از اهميت بيش تري برخوردار است.
خلاصه پژوهش
انجام مطالعات مقدماتي و اكتشافي در راستاي تعيين وضعيت موجود كيفيت خدمات در صنعت بيمه
شناسايي عواملي مؤثر بر آن و نيز تعيين رابطه رويكرد مديريت كيفيت جامع با آن عوامل
نهايتاً با توجه به مطالعات به عمل آمده، با سنجش كيفيت خدمات در صنعت بيمه براساس مدل سروكوال والگوي شكاف كيفيت خدمات، پنج شكاف در كيفيت خدمات بيمه شناسايي گرديد كه بيانگر پائين بودن كيفيت خدمات در اين صنعت بوده است.
الگوي مديريت كيفيت جامع مطلوب براي صنعت بيمه كشور چيست؟
در صنعت بيمه، نگرش و فلسفه كلي براساس اصول بازاريابي، اين است كه محصولات ما را كسي نميخرد، بلكه بايد آن را فروخت (گرايش فروش) و لذا ضرورت دارد سازمانهاي بيمهاي كشور با اقداماتي مناسب از جمله ارائه خدمات مطلوب و با كيفيت و اعمال سياستهاي تشويقي ديگر، مردم را به خريد محصولات خود برانگيزند.
مديريت كيفيت جامع دربخش خدمات
- جنبش مديريت كيفيت جامع در صنايع توليدي شروع شد.
- اما هدف مديريت كيفيت جامع، ايجاد تحول فرهنگي و سازماني ، افزايش روحيه و نيزسوددهي است .
- كيفيت بهتر خدمات در مقايسه با خدمات ارائه شده از سوي رقبا که منجر به افزایش سهم بازار و سود میشود.
- شهرت در كيفيت، مشتريان دائمي براي سازمان فراهم مي آورد كه كم تر دستخوش نوسانات بازار ميشود.
- افراد با قابلیت بالا را جذب سازمان میکند.
- به دليل ارتباط كيفيت و بهرهوري، بهبود كيفيت به افزايش ارائه خدمات، كاهش هزينه، حقوق بهتر و ارتقا به مقامهاي مناسب تر و افزايش روحيه ميانجامد.
- توجه بهتر به نيازهاي مشتري و تثبیت جايگاه سازمان در ميان مشتريان
نقد و بررسی ها
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع در صنعت بیمه” لغو پاسخ
اطلاعات فروشنده
- نام فروشگاه: omidrazdani
- فروشنده: omidrazdani
- آدرس: آذربایجان غربی
- 3.16 3.16 امتیاز از 44 دیدگاه

۸,۰۰۰ تومان
۸,۰۰۰ تومان
این محصول با شناسه انحصاری 78937 نزد سامانه فروش فایل فاپول و به شماره مجوز 4032 نشر بر خط، نزد وزارت ارشاد به ثبت رسیده است. کپی برداری و بازنشر این اثر به هر نحو، منجر به شکایت رسمی فاپول و پیگرد قانونی خواهد شد.
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.