امروزه بسیاری از شرکتها به ارزش محتوا پی بردهاند، اما شرکتهای کمی هستند که آن را درست انجام دهند. کتاب آموزش بازاریابی محتوا که توسط جیادز آماده و در اختیار شما قرار گرفته است، تاکتیکها و استراتژیهای تولید محتوا را با زبانی ساده برای همگان توضیح میدهد.
در کتاب آموزش بازاریابی محتوا با چیستی بازاریابی محتوا آشنا میشوید و یاد میگیرید که چگونه یک استراتژی کامل و بینقص بازاریابی محتوا ایجاد کنید.
در بخشی مجزا از این کتاب درباره ایجاد چارچوب و ساختاربندی تیم تولید محتوای کارآمد مطالبی را میخوانید و در ادامه برای یکی از دغدغههای اصلی تولید کنندگان محتوا که همان یافتن ایده مناسب است، راه حلهای عملی ارایه شده است. در بخش بعدی درباره مراحل تولید محتوا از ایجاد تقویم محتوا تا پیدا کردن نویسندگان مناسب و ابزارهای مورد نیاز برای تولید محتوا به تفصیل توضیح داده شده است.
بخش مجزایی از این کتاب به ترویج و افزایش دیده شدن محتوا اختصاص یافته است که با راهکارهای عملی کمک میکند تا محتوای سایت را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید. بخش مربوط به تجزیه و تحلیل محتوا و تاثیر آن بر اهداف بازاریابی کمک میکند تا بتوانید سنجش هوشمندانهای از محتوای سایت داشته باشید. بخش پایانی کتاب بازاریابی محتوا به شما کمک خواهد کرد تا در مسیر تولید محتوا هر روز پیشرفت کنید و محتوای تاثیرگذارتری را ایجاد کنید و محتواهای قدیمی خود را بروزرسانی کنید.
دیدگاه خود را ثبت کنید