توضیحات محصول
پاورپوینت تحلیل شبکههای سازمانی؛چگونه رسانههای اجتماعی در اشتراک دانش سازمانی تحول ایجاد میکنند
قسمتی ازمتن پاورپوینت
بعد از اقبال سازمانها به رسانههای اجتماعی
v
بهرهگیری از رسانههای اجتماعی در سازمان
–
ضرورت شناخت و تحلیل شبکههای رسمی و غیررسمی ارتباطات سازمانی
–
ضرورت شناخت شبکههای اشتراک دانش سازمانی
–
ضرورت شناخت تغییرات ایجاد شده توسط رسانههای اجتماعی در ساختار سازمان و اشتراک دانش سازمانی
–
v
بهرهگیری از رسانههای اجتماعی برای سازمان
–
ضرورت پایش و مطالعه نحوه حضور سازمان در رسانههای اجتماعی (یکی از موضوعات سخنرانیهای بعدی)
سوالات کلیدی
❶شبکههای درون سازمانی چیست؟
❷تحلیل شبکههای سازمانی چه تفاوتها و ملاحظاتی در مقایسه با دیگر شبکهها دارد؟
❸فرآیند اشتراک دانش در سازمانها چگونه است؟
❹استفاده از رسانههای اجتماعی در سازمان چه تحولاتی را در اشتراک دانش سازمانی ایجاد میکند؟
❺شبکههای درونسازمانی واقعی و شبکههای ایجاد شده با رسانههای اجتماعی چه تفاوتهایی دارند؟
تحلیل شبکههای سازمانی چه تفاوتها و ملاحظاتی در مقایسه با دیگر شبکهها دارد؟
نمونهگیری متفاوت است
مرز شبکه متفاوت است
سطح تحلیل میتواند متفاوت باشد
نوع و محتوای روابط مورد مطالعه میتواند متفاوت باشد
...
بیشتر
دیدگاه خود را ثبت کنید