دانلود پاورپوینت پيامدهاي اخلاقي مديريت برند با فرمت pptx ودر 28 اسلاید قابل ویرایش
قسمتی از متن پاورپوینت پيامدهاي اخلاقي مديريت برند
تعريف برخي از اصطلاحات و مفايم
بازاريابي: فرايند ايجاد ارزش براي مشتري و ايجاد روابط مستحکم با مشتري از سوي شرکتها به منظور کسب ارزش از مشتريان
برند: یک نام، واژه، سمبل، یا طرح یا ترکیبی از آن ها است که هدف آن شناساندن محصولات و یا خدمات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان به مشتریان و همچنین تمایز محصولات آن ها از سایر رقبا میباشد.
پاورپوینت پيامدهاي اخلاقي مديريت برند
• محصول فرعي برندينگ
•به منظور ايجاد يک محصول جذاب و قابل فروش، تمامي اجزاي ارتباط برقرار کننده محصول شامل خود محصول، بسته بندي محصول، تبليغات و ساير اقدامات مربوط به پيشبرد فروش بوسيله چند ويژگي مشخص و تقويت مي شوند.
• اين ويژگي ها عبارتند از توجه، علاقه، تمايل و خريد.
•بنابر اين بازاريابي بدنبال دستکاري هر يک از 4 ويژگي بمنظور ايجاد تاثير مثبت بر مصرف کننده است.
•بازاريابي بدنبال شکل ساده اي از سببيت است به اين معني که بازاريابي موفق يک محصول به عنوان سبب و اميد به فروش محصول به عنوان اثر (بازاريابي) و برند به عنوان واسطهعمل مي کند
. •از آنجا که بازاريابي بدنبال تاثير گذاري بر افراد است مي توان گفت بازاريابي نوعي از تکنيک هاي اجتماعي است. •
در اينجا اين تکنيک فرايند ارتباطات را به شکل موثري ساده سازي مي کند که به طور قطع نتايج ملموسي را کسب مي کند زيرا براي آن نه نياز به تفکر است و نه تصميم گيري.
•اگر کسي از ديدگاه بازاريابي به برند نگاه نکند، در اين صورت برند ابزاري به نظر مي رسد که صرفا احتياجات فني را برآورده مي سازد و لذا کاري با اخلاق ندارد.چرا که با اين تعريف رفتار محترمانه با مصرف کنندگان هدف بازاريابي نيست.طبق توصيف ماکس وبر(1978) از بازارهاي مدرن،آنچه در اينجا مهم است فروش بدون توجه به مردم است و يا به حساب نياوردن مسووليت برادري و تکريم انسانها يا مورد توجه قرار ندادن روابط اوليه فردي که توسط جوامع انساني مورد توجه قرار
مي گيرد. در نتيجه به نظر مي رسد برند و اخلاق مربوط به دو مقوله کاملا مجزا از يکديگر مي باشند. •
•اهميت اخلاق در بازاريابي با استفاده از برند زماني بيشتر روشن مي شود که محصول فرعي برندينگ مورد توجه قرار گيرد.
•محصول فرعي در ضمن ارتباطات محصول بين شرکتها و مشتريان بوجود مي آيد که در اينجا همان ايجاد روابط اجتماعي است.
•برندها از لحاظ اخلاقي مهم هستند چرا که آنها ارتباطات اجتماعي را موجب مي شوند، نشان دهنده قابليت اعتماد و مرتبط کننده مشتريان هستند. •
•طبق نظر کارشناسان هدف از ايجاد يک برند ، وفاداري به برند و به عبارت ديگر وفاداري مشتري به يک برند است.
پاورپوینت پيامدهای اخلاقی مديريت برند
• وفاداري به معني آغاز کردن يک ارتباط، جلب نظر و عقيده و اعتمادي که در پي آن فرد خود را به ارتباطات محصول واگذار مي کند و سپس خريد محصولي است که مورد تبليغات قرار گرفته است.
•اينجاست که مساله بسيار مهم اخلاق وارد بازي مي شود زيرا هنگامي که شرکتها بدنبال ايجاد وفاداري به برند از طريق برند سازي هستند بايد مسووليت خود را در قبال آنها که تلاش
مي کنند محصولات خود را به آنها بفروشند، تقبل کنند.
دیدگاه خود را ثبت کنید