دانلود تحقیق مدیریت اموزشی با فرمت ورد و در 79 صفحه قابل ویرایش
فهرست مطالب
عنوان صفحه
بخش اول: نوع تحقیق 1
روش گردآوری اطلاعات 5
تجزیه و تحلیل اطلاعات 7
ضرورت تحقیق و پژوهش 8
سوال اصلی تحقیق 8
بخش دوم: 1- مقدمه 10
2- تعاریف مربوط به مدیریت آموزشی 11
تعریف روش تحقیق
3- تئوری سیستمی 21
4- ارتباط بین مدیریت آموزشی و یادگیری 42
5- مدیریت کیفیت فراگیر (T.Q.M) 61
6- مطالعه موردی (case stady) 75
7- نقش کلیدی دانش و معرفت در مدیریت آموزشی 102
8- نگاهی نو به کارکردهای POSD-CORB 127
9- ارتباطی بین مدیریت آموزشی و الگوهای کاوشگری 141
نتیجه گیری و پیشنهاد 148
منابع و مآخذ 152
ضمائم: ترجمه و متن انگلیسی 155
قسمتی ازمتن تحقیق مدیریت اموزشی
روشهای گردآوری اطلاعات:
جهت جمع آوری اطلاعات می توان از روشهای زیر استفاده نمود:
الف) مشاهده ب) مصاحبه ج) پرسشنامه د) بررسی اسناد و مدارک (آرشیو کتابخانه)
(روشهای تحقیق در علوم انسانی – دکتر سیاوش خلیلی شورینی ص 122)
روش گردآوری اطلاعات از طریق استنتاج از نظریه ها و استفاده از متون مربوط به موضوع می باشد، که از طریق استفاده از کتابخانه است.
با مطالعه کتابها، مقاله ها و تحقیقات دیگران که در حوزه موضوع، مورد علاقه او است محقق می تواند موضوع تحقیق خود را بیشتر بشناسند و ابعاد آن را ببیند و هدف یا هدفهای تحقیق خود را خالص تر بیان کند. معمولا کتابخانه ها به دو گونه مختلف تقسیم می گردند: 1- کتابخانه های سنتی 2- کتابخانه های آزاد
در کتابخانه های سنتی، هیچکس جز کتابدار حق ورود به محوطه کتابها را ندارد در حالیکه در کتابخانه های آزاد هر فردی می تواند به محوطه کتابها برود و کتاب مورد علاقه خود را شخصا پیدا کند که من در کتابخانه های مختلف که مراجعه کردم بیشتر از شیوه آزاد استفاده می شد.
و آگاهی از شیوه چیدن کتابها در کتابخانه صرف نظر از این که خود دانشی است که محقق باید از آن برخوردار باشد، در او حس خودکفایی را نیز تقویت می کند و از اتلاف وقت در جمع آوری اطلاعات می کاهد.
وقتی وارد کتابخانه شدم – به سمت کامپیوتر رفته و کتابهای مورد نظر را با نام نویسنده یا نام کتاب جستجو کردن و بعد با استفاده از راهنما کتابهای مورد نیاز خود را پیدا می کردم و سپس شروع به نوشتن کرده و تا ساعتها در کتابخانه مشغول بودیم.
دیدگاه خود را ثبت کنید