دانلودپرسشنامه ارزيابي عملکرد مراکز بيمارستاني براساس مدل تعالي سازماني EFQM با فرمت وردودر 64 صفحه
قابل ویرایش
قسمتی از متن پرسشنامه
– رهبري
چگونه رهبران بيمارستان چشم انداز و ماموريت بيمارستان را تدوين و زمينه دستيابي به آنها را تسهيل ميکنند، چگونه ارزشها و سيستمهايي را که براي موفقيت پايدار بيمارستان لازم است را ايجاد کرده و آنها را با اعمال و رفتارهاي مناسب خود اجرا ميکنند و رهبران بيمارستان چگونه در توسعه و اجراي سيستم مديريتي بيمارستان مشارکت مينمايند. اين بخش فعاليتها ورفتار كليه رهبران (مديران) بيمارستان را ارزيابي مينمايد و نقش مديران ارشد را در ايجاد اهداف روشن، ارزشهاي كيفي و اغراض بيمارستاني و فراهم آوردن ساختار لازم و نظام مديريت براي اطمينان از استقرار و اشاعه آنها در سرتاسر بيمارستان ، مورد ارزيابي قرار ميدهد. اين بخش بر مشاركت و اقدام عملي مديريت ارشد تاكيد دارد و نه صدور دستورات شفاهي. همچنين چگونگي انتشار و تقويت اهداف و ارزشها از طريق تمامي مديران و راههاي مشاركت فعال آنها در ارتباط با مشتريان و تأمينكنندگان ارزيابي ميگردد. |
بله، كاملاً تحقق يافته، كاملاً ايجادشده، كاملاً رسميت يافته |
جزئي، بعضي مواقع، به طورجزئي تحقق يافته، به طورجزئي ايجاد شده، به طورجزئي رسميت يافته |
نا چيز، تك، در فاز شروع، در فاز برنامهريزي، غيررسمي |
نه، شروع نشده، برنامهريزي نشده |
دیدگاه خود را ثبت کنید