از اصول فراتر رفته و ببینید که چگونه کاربران امروزی روند SEO را تصویربرداری می کنند ، امروزه در کل حوزه بازاریابی از SEO کمتر استفاده می شود و از آن چشم پوشی می شود.
SEO صرفاً سعی در بهبود رتبه وب سایت شما در گوگل ندارد ، بلکه می تواند ایده ها را جرقه بزند و بهینه کند. مهمتر از همه می تواند به بهبود میزان بازدید رایگان که به وب سایت شما می آید کمک کند.
این کتاب رویکردی جامع برای شما فراهم می کند تا مطمئن شوید از هزینه های بازاریابی در حد ممکن استفاده می شود و بهترین بازده سرمایه گذاری را برای برند و تجارت خود ارائه می دهید.
به حداکثر رساندن کانالهای ترافیکی ارگانیک (رایگان) باید از اولویت های اصلی باشد و این کتاب بینشی در مورد چگونگی انجام این کار به شما ارائه می دهد. از همکاری با تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی گرفته تا هدایت ایده ها و کمپین های خلاقانه ، سئو مدرن به دیدگاهی کامل از بازاریابی و فرآیندهای آن نیاز دارد.
آموزش عمومی در مورد سئو و علامت گذاری محتوای ارگانیک درک اینکه موتورهای جستجو چگونه باید بر روی چگونگی حل سئو و محتوا مشکلات کسب و کار را ایجاد کنند ایجاد یک برند جدید از طریق سئو و محتوا شناسایی رقبای واقعی شما کدام یک از تجزیه و تحلیل گزارش ها شما باید مرتباً نظارت کنید نحوه ایجاد کانال های تحقیق که می تواند ابتکارات تجاری شما را آگاه سازد ساختن شخصیت ها و سفرهای خرید مخاطب اولویت بندی مکان ها ، جمعیت و کشورها آنچه برای ایجاد حداکثر میزان ترافیک رایگان به دارایی های مارک های شما باید وجود داشته باشد درک همه وظایف و ویژگی های اصلی برای یک برنامه محتوای موثر محتوای مبتنی بر داده: دستورالعمل دقیق در مورد نحوه استفاده از داده ها برای اطلاع دادن به پاسخ های محتوا ، ایده ها و انواع دارایی ها درک انواع دارایی های مختلف محتوا از موارد استاندارد مانند مقالات گرفته تا دارایی های بسیار پیشرفته مانند فیلم ها ، پادکست ها ، اوراق بهادار و سایر دارایی ها محاسبه ROI برای سئو و اقدامات محتوا از طریق محتوا و سئو و havi ذهنیت مناسب کسب و کار کوچک برای موفقیت ملاحظات طراحی وب سایت و محتوا (دسترسی ، اصول بازاریابی) بهینه سازی برای آینده و جستجوی سایر مکان های جستجو Amazon Optimization YouTube Optimization App Store Optimization (ASO) Podcast Optimization Blogs وبلاگ ها و سایر محتوای خارج از سایت آماده سازی و بهینه سازی جدیدترین فناوری ها ، از جمله جستجوی صوتی ، هوش مصنوعی و وسایل نقلیه کشف محتوا نحوه ایجاد مسیر بهینه سازی و برنامه هایی که نتایج را هدایت می کنند و خطرات را مدیریت می کنند علاوه بر یادگیری م theثرترین فرایندها برای ساختن SEO ، به دسترسی خواهید داشت به مطالب اضافی این کتاب همراه باشید که شامل کاربرگ ، لیست چک ، مثالهای مختصر خلاق ، آزمونها و بهترین سوالات مصاحبه هنگام استخدام متخصص سئو است.این کتاب به زبان اصلی می باشد
بازاریابان مدرن ، صاحبان مشاغل و مدیران برند ، این کتاب برای شما مناسب است!
دیدگاه خود را ثبت کنید