درسهایی از زندگی رونالدو؛ فوق ستاره خستگی ناپذیر کسی هست نام رونالدوی بزرگ را نشنیده باشد؟ کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان فوتبال در تاریخ است. او ارزش خود را در لیگهای مختلف با رکوردشکنیهای پیاپی اثبات کرده است. رونالدو از خیابانهای مادیرا در پرتغال برخاست و دنیا را به تحسین خود وادار کرد. رونالدو علاوه بر زمین فوتبال، در بیرون زمین و در شبکههای اجتماعی محبوبترین نام جهان است. او در اینستاگرام ۱۶۹ میلیون دنبال کننده دارد. ثروت رؤیایی او برای یک جوان سی و چندساله، افسانهای به نظر میرسد. اما آیا چنین موفقیتهای عظیمی بدون پشتوانه است؟ آیا رونالدو حق چنین زندگی غبطه برانگیزی را دارد؟ چه گذشتهای در پس چنین موفقیتهایی نهفته است؟ دریک کلام رمزموفقیت کریستیانو رونالدو ،داشتن هدف والا،اعتقاد راسخ به هدف واستقامت و تاب آوری راستین در راستای دستیابی به هدف والا می باشد. غفاری این فایل با 181اسلاید تخصصی ارائه می گردد.
موفقیت دربازاریابی شبکه ای به سبک رونالدو
دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه استراتژی موفقیت در بازاریابی شبکه ای(مطالعه موردی رونالدو) ، راهبردهای بازاریابی ،بخش بندی بازارها ومشتریان از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با181 اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.
نکته مهم در مطالعه موردی رونادو این است که رونالدو از فوتبال به بازاریابی شبکه ای راه یافته و مهم تر این که هنگام شوت زدن به گل فکر می کند و شوت می زند و اکثر شوت هایش گل شده حتی با برخورد به نفر تیم مقابل.
درسهایی از زندگی رونالدو؛ فوق ستاره خستگی ناپذیر
رونالدو:مغرور یا سخت کوش
درس هایی از زندگی رونالدو-هر زمان که به زمین افتادید، گرد و غبار لباستان را بتکانید و قویتر برخیزید
همزمان هم یک انسان باشید و هم یک رهبر
همیشه حریص و تشنه موفقیت باشید
اعتماد به نفس «CR7» را داشته باشید
از فشارها، لذت ببرید!
سبک زندگی حرفهای دارد
3 نکته بازاریابی از کریستیانو رونالدو
مطالعه موردی بازاریابی دیجیتال کریستیانو رونالدو
قدرت واقعی دیجیتال رونالدو
بینش دیجیتال و تحلیل رونالدو
تجزیه و تحلیل مارک - امتیاز DBI
DBI چیست؟
امتیاز رونالدو
مقایسه امتیازات رونالدو ومسی
ارزش رونالدو در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی
نکات بازاریابی دیجیتال از کریستیانو رونالدو
حساب توئیتر وی بیش از 72 میلیون دنبال کننده دارد.
چشم انداز واقعی
هرگز اشتباهات خود را نادیده نگیرید ، در عوض از آنها بیاموزید
بیشتر از انتظارات خود باشید
دنیای دیجیتال کریستیانو رونالدو
برنامه هوشمندانه رونالدو برای باشگاه پرتغال
سلفی ویژه رونالدو
فیلم تبلیغاتی رونالدو
کریستیانو رونالدو توقف ناپذیر است
بازاریابی دیجیتال در ورزش: کریستیانو رونالدو برنده شد
موفقیت اینستاگرام کریستیانو رونالدو: نگاهی اجمالی به چگونگی تغییر شبکه های اجتماعی در فوتبال
تاثیر محبوبیت رونالدو برای یوونتوس
استفاده های بهینه رونالدو» در شبکه های اجتماعی
کانال رسانه ای کریستیانو رونالدو:
رونالدو یک کانال رسانه ای است
پیوستن رونالدو به بیانکونری
دیجیتال مارکتینگ وتاثیر آن بر درآمد باشگاه های فوتبال
مزیت داشتن بازیکنان ستاره دار با دنباله های قوی در شبکه های اجتماعی
نقش محتوا در دیجیتال مارکتینگ
کریستیانو رونالدو V. سوپر جام
فالوور ها نقش تعیین کننده ای دارند
راه های تبدیل شدن به یک ورزشکار مشهور - فناوری باورنکردنی اینترنت 2018
بیایید نگاهی به زندگی اینترنتی کریستیانو رونالدو بیندازیم.
Wiki say’s:
محتوا
سایت اینترنتی
موتور جستجو:
نتایج جستجودر مورد رونالدو
یوتیوب
وبلاگ نویسان
آیا قرارداد نایک CRISTIANO RONALDO $ 1B نایک به عنوان بازاریابی تأثیرگذار در نظر گرفته شده است؟
تاثیر رسانه های اجتماعی در بازاریابی
جشن ها ، ورزشکاران و تأثیرگذارهای رسانه های اجتماعی
مشخص نمودن مخاطب
محتوای تکرار شونده و سازگار
مدیریت ذائقه مخاطبان
بازاریابی اینفلوئنسر
بازاریابی تأثیرگذار با قهرمانان: رونالدو و مسی
کریستیانو رونالدو و لیونل مسی. دو تا از شناخته شده ترین ورزشکاران روی کره زمین
بازگشت به شبکه!
اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
چگونه می توان قهرمان بازاریابی شد؟
انتخاب اینفلوئنسر
مقایسه رونالدو ومسی دراینستاگرام
کریستیانو رونالدو و لیونل مسی
رونالدو در اینستاگرام
لیونل آندرس مسی کوچیتینی
اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه سفیران برنددر سال 2016
حضور بصری رونالدو بسیار بیشتر از مسی
استراتژی رونالددر بازاریابی شبکه ای
هنگام مشاهده اطلاعات جمعیتی مخاطبان ، بازیکنان تقریباً به همان نتایج نشان می دهند ...
رقابت رونالدومسی
رئال مادرید و بارسلونا
چه کسی در جامعه به عنوان یک تأثیرگذار بر برند تسلط دارد؟
LiveScore مشارکت جدیدی با کریستیانو رونالدو ایجاد می کند
مورد عجیب کمپین NIKE 'WRITE THE FUTURE'
کمپین
جام جهانی
Shopee کریستیانو رونالدو را به عنوان سفیر منطقه ای مارک کسب می کند
ارزش های رونالدو برای شوپی
تعهد دو طرفه
۱۲ نکته برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای
۱۶ گام برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای
نتورکرهای موفق حداقل روزی دو ساعت بیشتر از نتورکرهای معمولی زمان می گذارند.
تبلیغات کلامی بهترین نوع تبلیغات است
صفات افراد دارا و غنی در نت ورک مارکتینگ -1
5 راز رسيدن به موفقيت از زبان رندی گيج (Randy Gage)-راز اول- جهان بر پايه تبادل ارزش ها بنا شده است
سوابق ناسازگار و متناقض مشتری
۸ راهکار اجرایی برای موفقیت در نتورک مارکتینگ
۷ استراتژی موثر برای موفقیت در زمینه فروش شبکه ای
دلایل شکست افراد در نتورک مارکتینگ-1
دیدگاه خود را ثبت کنید