ظهور وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) مدتی است که در بخش انتقال نیروی برق اشاعه یافته است که این فرآیند از طریق شبکه های توزیع برق انجام می پذیرد.
چنین تاثیری موجب اتلاف سریع داراییهای مربوط به شبکه توزیع میگردد که از جمله آنها میتوان به ترانسفورماتور قطبیده اشاره کرد.
معیار های اصلاحی و پیشگرانه و تخلیه بار الکتریکی وسایل نقلیه الکتریکی متصل شده به ترانسفورماتورهای باید به دقت تحت مدیریت و سازماندهی واقع شوند (بعنوان مثال اپراتورهای سیستم توزیع و متراکم کننده مستقل)
این مقاله به ارائه مدل متمرکز در این خصوص پرداخته و آنرا با مدل بهینه سازی غیر متمرکز مورد مقایسه قرار داده است که در آن منافع و مزایای زیادی شامل حال مالکین EVs می شد و تاثیرات ناشی از سیستم بر ترانسفورماتور مورد انکار واقع میشد.
نتایج حاکی از مزایای حاصل از استراتژی متمرکز در حفظ دارایی های شبکه و کاهش مزایای مربوط به آربیتراژ مصرف کنندگان می باشد.
عنوان
۱-۱ تعاریف اولیه
۱-۴ دیدگاه مصرف کننده
۱-۵چشم انداز ادغام کننده
۱-۶ نتایج حاصل شبیه سازی
۱-۷ تاثیرات استراتژی ها بر عمر متوسط ترانسفورماتور
۱-۸ جمع بندی
۲-۱ نمادها
۲-۲ مرور بر مقاله اول
۲-۳ مرور بر مقاله دوم
۲-۴ مرور بر مقاله سوم
۲-۵ مرور بر مقاله چهارم
۲-۶ مرور بر مقاله پنجم
۳-۱ نتیجه گیری
۳-۲ پیشنهادات
مراجع
فرمت فایل : word
حجم فایل : ۳٫۴۵ مگابایت
تعداد صفحات : ۶۳ صفحه
دیدگاه خود را ثبت کنید