در قالب فایل Word و در 39 صفحه.
بخشی از متن فایل:
شبکههای اجتماعی فضایی آنلاین هستند که بر ساخت و بازتاب روابط اجتماعی میان افراد تمرکز میکنند؛ افرادی که در این فضا به تبادل علایق و فعالیتهایشان میپردازند. شبکههای اجتماعی علاوه بر شکلدهی جدید به عرصه و فضای تعاملات رودرروی اجتماعی و کنشهای میان فردی، نقش مهمی هم در نحوه انجام تعاملات شغلی و تجاری ایفا میکنند. در بحث از آسیبشناسی فضاي مجازي، نکتهی حائز اهمیت، ریسک بسیار بالای این گونه شبکهها از لحاظ آسیبهای اجتماعی و فرهنگی میباشد. شبکههای مختلف اجتماعی با صدها میلیون کاربر در سالهای اخیر توجه مهاجمان سایبری را نیز بیش از هر هدف دیگری به خود جلب کردهاند. کاربران ساعتهای بسیاری را برای چت کردن با دوستانشان و چک کردن صفحه شخصی در شبکههای اجتماعی صرف میکنند . در واقع چک کردن صفحه شخصی، مطالعهی به روزرسانیهای دوستان مختلف و نظر دادن روی عکسها و فیلمهای دیگران، به عادتی ناخودآگاه تبدیل شده است که در کوتاه مدت تمرکز افراد بر امور جاری زندگی و یا فعالیتهای شغلی را تحت تاثیر خود قرار میدهد. در برخی مطالعات که هزینههای فیس بوک را بر اقتصاد مورد واکاوی قرار دادهاند نیز این هدر رفت سرمایه خود را نمایانتر ساخته است. در عصر ترافیک و انواع آلودگیهای محیطی و اخلاقی، وجود این نوع تکنولوژیها به انسان راحت طلب بهانه میدهد که دیگر به سمت صلهرحم در عالم فیزیکی و متن جامعه گام برندارند.
فهرست مطالب:
مقدمه
فرضيه
متغيرها
قلمرو زماني
قلمرو مكاني
روش تحقيق
جامعه آماري
آمار جهاني
جامعه آماري
روش جمع آوري اطلاعات
حقيقت ديگري درباره اين شبكهها
ده تهديد شبكههاي اجتماعي
راههايي براي حفظ امنيت اعضاي خانواده در اينترنت
تاثير شبكههاي اجتماعي در بازاريابي الكترونيكي
شبكههاي اجتماعي
گرايشي جديد در بازاريابي الكترونيكي
آيا شبكههاي اجتماعي تجارت الكترونيك را بهبود ميبخشد؟
گراف و آناليز ارتباطي در Over stock
شبكههاي اجتماعي و تجارت الكترونيك
چرا ايجاد ارزش مهم است
مدل نيروهاي پنجگانه پورتر
جمع بندي
پيشنهادات
منابع و مآخذ
دیدگاه خود را ثبت کنید