پاورپوینت”بازاریابی نوین با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان”

۱۳,۰۰۰ تومان

3 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
پشتیبانی این محصول به صورت مادام العمر بر عهده ناشر می باشد. چنانچه بعد از خرید نیاز به راهنمایی و یا مشکلی در خصوص فایل داشتید از طریق ارسال تیکت در فروشگاه ناشر، مراتب را ارسال فرمایید.

از تجربه مشتری(Customer Experience- CX) به عنوان اصلی‌ترین مزیت رقابتی شرکت‌های B2B و B2C طی چهار سال آتی یاد می‌شود. سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در فرایندها و فناوری‌های سنجش و بهبود رضایت، وفاداری، نگهداشت و خدمات مشتری در حال انتقال به فرایند و فناوری‌های مدیریت تجربه مشتری است.
این فایل در89 اسلاید تخصصی ارائه می گردد.

سه بخش کلی ارزیابی و توسعه تجربه مشتری (Customer Experience)
سفر مشتری (Customer Journey)
مهمترین قسمت در ارزیابی و توسعه مدیریت تجربه مشتری، فهم دقیق از سفر مشتری با برند شماست. در تحلیل سفر مشتری، مراحل آگاهی یافتن از برند و تعامل با آن، فعالیت ها، محدودیت ها و احساسات ناشی در تعامل با برند را باید در نظر گرفت.

کانال های ارتباطی (Touchpoints)
در گام دوم از تحلیل تجربه مشتری (CX) کلیه راه هاو کانالهای ارتباطی تماس با مشتریان، از استفاده ازمحصول گرفته تا وبسایت، فروشندگان، تبلیغات آنلاین و آفلاین، مرکز تلفن و… که همگی در نقشه سفر مشتری نقش دارند، باید مورد بررسی قرار بگیرند.
اکوسیستم (Ecosystems)
در نهایت باید دید که یکپارچه شدن اکوسیستم های مختلف از برند یعنی محصول، اتوماسیون و نرم افزار، و خدمات چگونه می توانند موجب ارتقا کیفیت و مدیریت تجربه مشتری در حین طی نمودن سفر مشتری شود. به زبانی ساده تر به دنبال مزیت هایی هستیم که از یکپارچه شدن سه بخش خرید و استفاده ازمحصول، اتوماسیون و سرویس دهی می توان در بهبود تجربه مشتریان بدست آورد در مقایسه با این امر که هر یک از سه مورد فوق را بخواهیم بدون یکپارچگی و همبستگی در کنار هم و تنها به صورت جدا در نظر بگیریم.
تفاوت تجربه مشتری، خدمات مشتریان و تجربه برند
خدمات مشتریان (Customer Service) بخش کوچکی از تجربه مشتری (Customer Experience) است. به عنوان مثال اگر شما یک آژانس گردشگری هستید و شخصی با شما برای دریافت بلیط تماس بگیرد و شما بهترین سرویس در ارائه بلیط را برایشان فراهم آورید خدمات فروش خوبی را داشته اید.
اما اگر ارائه بلیط (فرستادن بلیط برای شخص) را به موقع انجام دهید و همچنین با ارائه تخفیف روی سایر پکیچ های سفر و یا راهکارهای گردشگری رضایت و تجربه بهتری را به مشتری منتقل نمایید، تجربه مشتریان خوبی را خلق کرده اید.
تجربه مشتری هسته وجودی مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) است که امروزه جزو اهداف استراتژیک بازاریابی شرکت های موفق قرار دارد.
تجربه برند (Brand Experience) به کلیه فعالیت های برندینگ و بازاریابی یک برند که به منظور توسعه جایگاه برند در بازار هدفش صورت می گیرد، گفته می شود. در واقع تجربه برند مفهومی فراتر از تجربه مشتری است.

نقد و بررسی ها

0.0 از 5
0
0
0
0
0
دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پاورپوینت”بازاریابی نوین با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان””

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

پاورپوینت”بازاریابی نوین با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان”
پاورپوینت”بازاریابی نوین با رویکرد مدیریت تجربه مشتریان”

۱۳,۰۰۰ تومان

3 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0

این محصول با شناسه انحصاری 41168 نزد سامانه فروش فایل فاپول و به شماره مجوز 4032 نشر بر خط، نزد وزارت ارشاد به ثبت رسیده است. کپی برداری و بازنشر این اثر به هر نحو، منجر به شکایت رسمی فاپول و پیگرد قانونی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه فاپول

فاپول
بازیابی رمز