امروزه مشتریان حق انتخاب زیادی پیدا کرده اندوبه راحتی به هر سازمانی وفادار نمی شوند.براین اساس سازمان ها درپی یافتن را ههایی برای بهبود در روابط خود بامشتریان هستند.
با تغییرات قدرت از فروشنده به خریدار؛سازمان ها دریاقته اند که دررقابت ، ارائه محصولات بهتر و ارزان تریا متفاوت تر کافی نیست ومزیت رقابتی صرفاازطریق محصولات متمایز به دست نمی آید،بلکه از طریق ارتقای روابط با مشتری به دست می آید.
با توجه به موارد فوق و بالارفتن انتظارات مشتریان درسال های اخیر،بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتریان در محیط کسب و کار برای بهبود روابط با مشتریان به یک ضرورت تبدیل شده است زیرا که هزینه جذب مشتریان جدید به دلیل هزینه های تبلیغات و بازاریابی ،بیشتر از هزینه نگهداری مشتریان فعلی است و این بدان معناست که سازمان ها به جای محصولات متمایز باید مشتریان متمایز داشته باشند و تمرکز خود را از سهم بازار به سهم مشتری تغییر بدهند و این کار بدست مدیران هوشمند شدنی است. غفــــاری
لینک بازاریابی این فایل که مخصوص نام کاربری شما ایجاد شده است را کپی و در شبکه های
اجتماعی یا سایت و وبلاگ خود منتشر کنید و از 10 تا 15 درصد پورسانت بازاریابی فروش این
فایل بهره مند شوید.
دیدگاه خود را ثبت کنید