در این فایل تجزیه و تحلیل کامل در خصوص بررسی رایطه بین متغیرهای رضایت مشتری- تغییر قیمت- تصویر برند و وفاداری مشتری برای رشته مدیریت آورده شده است. ابتدا در نرم افزار spss (اس پی اس اس) آمار توصیفی انجام شده است و در بخش آمار استنباطی کارهای اولیه تحلیل در نرم افزار spss انجام شده و سپس تحلیل داده ها با نرم افزار pls انجام شده است. نمودارها و رابطه متغیرها نمایش داده شده است. توضیحات به صورت کامل آورده شده است. آزمون مدل، معادلات اندازه گیری و مدل اصلاح شده آن، آزمون مدل اندازه گیری انعکاسی، آزمون همگن بودن، بررسی پایایی، آلفای کرونباخ، پایایی مرکب، پایایی اشتراکی، روایی همگرا، روایی واگرا، آزمون بارهای عرضی، آزمون فورنل و لارکر، آزمون کیفیت مدل اندازه گیری، آزمون مدل ساختاری، آزمون معناداری، آزمون ضریب تعیین، آزمون کیفیت مدل ساختاری، با توضیحات کامل بیان شده است.
این فایل بسیار مناسب برای کسانی است که در حال یادگیری نرم افزار پرکاربرد pls (پی ال اس) هستند. مناسب برای کسانی است که پایان نامه می نویسند.
در این فایل یک عدد فایل ورد حاوی تجزیه و تحلیل داده ها، فایل spss، فایل pls، پرسشنامه وفاداری مشتری قرار دارد.
دیدگاه خود را ثبت کنید