رسانه های اجتماعی از طریق تبلیغات و بازاریابی، توانایی جذب مخاطبان خود را بسیار بالا برده و افزایش همکاری با سایتهای دیگر نیز به رشد تعداد کاربران آن کمک میکند. به این ترتیب، صرف هزینه برای بازاریابی پاداشی به جزتوسعه مستمر در حوزه تبلیغات تجاری اینترنتی در پی نخواهد داشت. مدیریت صحیح کسب و کار باعث رونق و عدم توجه به آن باعث خسران کار می شود.
در حال حاضر، رسانه های اجتماعی بخشی جدایی ناپذیر از جامعه مدرن می باشند، و رسانههای اجتماعی به یک صنعت بزرگ تبدیل شده اند. شرکت های بزرگی مانند دل، مایکروسافت و اچ پی به طور موثر در خصوص کسب و کار از بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده می کنند و بودجه ای را نیز به این موضوع اختصاص می دهند و تعداد زیادی از کارکنان را در این خصوص تعلیم می دهند.
در مثال شبکه های اجتماعی و تشبیه آن به معجزه می توان گفت که معجزه بدلیل خارق العاده بودن معجزه نامیده می شود و شبکه های اجتماعی بدلیل اثربخشی های استراتژیک هست که در جامعه کنونی کاهای معحزه آسایی می کنند و مدیرانی در این راستا موفق خواهند بود که از این فرصت های استراتژیک به عنوان کلیدی در راستای اهداف سازمانی گام بردارند .
نقش کلیدی شبکه های اجتماعی دربرهه فعلی همان اندازه مهم است که در بازی با تیم مالدیف «تیمی که تا آن زمان حتی کسی کشور مالدیف را نمی شناسد در حالی که یکی از گرانترین کشورها برای سفر ماه عسل بشمار می رود. و یا برگزاری المپیک زمستانی در سوچی روسیه ،آنرا به قطب گردشگری جدید بدل می کند .
کلام آخر این که تاثیر گذاری مدیران استراتژیک در درک فرصت ها و استفاده صحیح از آن خلاصه می شود و مدیررانی در این راستا موفق خواهند شد که از فرصت های پیش آمده ،همچون جزیره ظلمانی اسکندر مقدونی ،به نحو احسن استفاده نمایند و گرنه اظهار تاسف های بعدی دردی را از آنان و سازمان متبوعشان دوا نخواهد کرد.....غفاری
دیدگاه خود را ثبت کنید