همان طور که هر از چند گاهی در همه زمینهها تحولاتی رخ میدهد، در مارکتینگ هم شاهد تغییراتی هستیم که مسیر برنامههای بازاریابی کسبوکارها را تغییر داده است. ویدیو مارکتینگ یکی از مواردی است که اخیرا سبب تغییر و تحول در برنامههای کسبوکارهای بزرگ شده و تجربه نشان داده که دلایل بسیاری وجود دارد که هر کسبوکاری به ویدیو مارکتینگ رو بیاورد. بازاریابی ویدیویی یکی از موثرترین روشهای بازاریابی در عصر حاضر است که میتواند مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد. تولید محتوای ویدیویی خلاقانه و جذاب سبب به اشتراکگذاری بیشتر توسط کاربران شده و در نهایت میزان فروش محصول را افزایش میدهد. تعداد کاربران شبکههای اجتماعی در سالهای اخیر رشد بیسابقهای داشته است. میزان فعالیت و زمان حضور کاربران این شبکهها نیز روز به روز در حال افزایش است. از سوی دیگر نیز همه ساله بر تعداد اپلیکیشنهای ارتباطی و پیامرسان افزوده و قابلیتهای جدیدی نیز به اپلیکیشنهای موجود اضافه میشود. در ویدئو مارکتینگ نوع نگاه مدیران سازمان با رویکرد شناخت ذائقه مشتریان و مدیریت ذائقه آنان از منظر بیشترین تاثیر گذاری برمخاطبین متمرکز شده است. زیرا که در استراتژی ویدئو مارکتینگ از قدرت تاثیر تصویر و صدا بیشترین بهره برداری می شودکه این امر هم در یادگیری وهم در تعامل افرادبا اجرای استراتژِی بازاریابی دارای اهمیت ویژه ای است. در کلام آخر تغییرو تحول پرشتاب کسب و کارها و به تبع آن تغییرذائقه مشتریان موجب گردیده که مدیران سازمان های موفق بدنبال بیشترین تاثیر گذاری برمشتریان با رویکرد ویدئومارکتینگ باشند. ...
در کلام آخر تغییرو تحول پرشتاب کسب و کارها و به تبع آن تغییرذائقه مشتریان موجب گردیده که مدیران سازمان های موفق بدنبال بیشترین تاثیر گذاری برمشتریان با رویکرد ویدئومارکتینگ باشند. .....غفاری
۱٫ بازاریابی ویدیویی یکی از تاثیرگذارترین روشهای بازاریابی مدرن
۲٫ تاثیر بازاریابی ویدیویی بر میزان فروش
۳٫ محتوای ویدیویی نرخ بازگشت سرمایه را افزایش میدهد
۴٫ بازاریابی ویدیویی اعتماد ایجاد میکند
۵٫ محتوای ویدیویی تاثیر به سزایی بر روی سئوی سایت دارد
۶٫ بازاریابی ویدیویی کاربران تلفن همراه را تحت تاثیر قرار میدهد
۷٫ بازاریابی ویدیویی حتی تنبلترین کاربران را نیز تحت تاثیر قرار میدهد
۸٫ رسانههای اجتماعی نقش بازاریابی ویدیویی را پررنگتر میکنند
۹٫ ۵ راهکار بازاریابی ویدیویی برای رشد کسبوکارها
۱۰٫ ۵ راهکار بازاریابی ویدیویی برای رشد کسبوکارها-۱- قرار دادن ویدیو در صفحه فرود
۱۱٫ ۵ راهکار بازاریابی ویدیویی برای رشد کسبوکارها-۲- راحتتر میتوانید مخاطبان دارای موبایل را جذب کنید:
۱۲٫ ۵ راهکار بازاریابی ویدیویی برای رشد کسبوکارها-۳- محصولات تولیدی خود را حین استفاده نمایش دهید:
۱۳٫ ۵ راهکار بازاریابی ویدیویی برای رشد کسبوکارها-۴- از ویدیوها به منظور افزایش میزان تعامل بهره ببرید:
۱۴٫ ۵ راهکار بازاریابی ویدیویی برای رشد کسبوکارها-۵- تیزرهای کوتاه برای درگیر کردن مخاطبان
۱۵٫ ۵ مشخصه اصلی خدماتی که در دنیا ارائه میشوند
۱۶٫ ۵ مشخصه اصلی خدماتی که در دنیا ارائه میشوند-عدم مالکیت
۱۷٫ ۵ مشخصه اصلی خدماتی که در دنیا ارائه میشوند-ملموس نبودن
۱۸٫ ۵ مشخصه اصلی خدماتی که در دنیا ارائه میشوند-نداشتن قابلیت تجزیه
۱۹٫ ۵ مشخصه اصلی خدماتی که در دنیا ارائه میشوند- محدودیت در بهرهوری
۲۰٫ ۵ مشخصه اصلی خدماتی که در دنیا ارائه میشوند- تفاوت در کل تجربه خریدار
۲۱٫ ۶ راه برای افزایش اثربخشی ویدیو در صفحات فرود
۲۲٫ ۶ راه برای افزایش اثربخشی ویدیو در صفحات فرود- یک تست روی شروع اتوماتیک و شروع دستی ویدئو انجام دهید
۲۳٫ ۶ راه برای افزایش اثربخشی ویدیو در صفحات فرود-به ویدئو خود دکمه فراخوان اضافه کنید:
۲۴٫ ۶ راه برای افزایش اثربخشی ویدیو در صفحات فرود-مدت زمان ویدئوی خود را تست کنید:
۲۵٫ ۶ راه برای افزایش اثربخشی ویدیو در صفحات فرود-کنترل صدا را در نظر بگیرید
۲۶٫ ۶ راه برای افزایش اثربخشی ویدیو در صفحات فرود-قبل از درست کردن ویدئوی خود، یک فیلمنامه برای آن فراهم آورید
۲۷٫ ۶راه برای افزایش اثربخشی ویدیو در صفحات فرود-از درون پلتفورم آنلاین خود، ویدئو تهیه کنید:
۲۸٫ ۷ دلیل برای نیاز کسبوکار شما به ویدیو مارکتینگ
۲۹٫ ۷ دلیل برای نیاز کسبوکار شما به ویدیو مارکتینگ -ویدیوها مستقیما روی افراد تاثیر میگذارند:
۳۰٫ ۷ دلیل برای نیاز کسبوکار شما به ویدیو مارکتینگ-فروش به تنبلترین خریداران
۳۱٫ ۷ دلیل برای نیاز کسبوکار شما به ویدیو مارکتینگ - افزایش فروش
۳۲٫ ۷ دلیل برای نیاز کسبوکار شما به ویدیو مارکتینگ -افزایش میزان اعتماد:
۳۳٫ ۷ دلیل برای نیاز کسبوکار شما به ویدیو مارکتینگ-افزایش ترافیک
۳۴٫ ۷ دلیل برای نیاز کسبوکار شما به ویدیو مارکتینگ- امکان تمرکز مستقیم روی یک محصول یا سرویس
۳۵٫ ۷ دلیل برای نیاز کسبوکار شما به ویدیو مارکتینگ- افزایش تعاملات در شبکههای اجتماعی
۳۶٫ بررسی ویدئومارکتینگ در ایران / از برداشت های اشتباه تا غفلت کامل
۳۷٫ ویژگی های کلیدی ویدئوهای مطلوب ویدئومارکتینگ
۳۸٫ ویژگی های کلیدی ویدئوهای مطلوب ویدئومارکتینگ-– قابلیت انتشار ویروسی
۳۹٫ ویژگی های کلیدی ویدئوهای مطلوب ویدئومارکتینگ– متمایز بودن
۴۰٫ ویژگی های کلیدی ویدئوهای مطلوب ویدئومارکتینگ– انتقال پنهان پیام تبلیغاتی
۴۱٫ ویژگی های کلیدی ویدئوهای مطلوب ویدئومارکتینگ– در اولویت نبودن محصول
۴۲٫ ویژگی های کلیدی ویدئوهای مطلوب ویدئومارکتینگ– استراتژی انتشار
۴۳٫ تیزر تبلیغاتی، ویدئومارکتینگ نیست
۴۴٫ ویدئو مارکتینگ، محتوای ویدئویی نیست
۴۵٫ مطالعه موردی-ویدئو ی تپسی
۴۶٫ ویدئومارکتینگ، تبلیغ ویدئویی کمپین نیست
۴۷٫ مطالعه موردی –ویدئوی سان استار
۴۸٫ ویدئومارکتینگ یعنی آنچه مخاطب انتظارش را ندارد
۴۹٫ مطالعه موردی-ویدئوی اسنپ
۵۰٫ ویدئومارکتینگ از نگاه برندهای ایرانی و برندهای خارجی
۵۱٫ دلایل اهمیت ویدئو در استراتژی تبلیغات / ویدئو مارکتینگ استراتژی
۵۲٫ دلایل تدوین استراتژی ویدئومارکتینگ
۵۳٫ بازاریابی مجدددر تدوین استراتژی ویدئو مارکتینگ
۵۴٫ ۷ دلیل مهم استفاده از محتوای تعاملی در استراتژی بازاریابی
۵ش ۷ دلیل مهم استفاده از محتوای تعاملی در استراتژی بازاریابی۱-تولید محتوای تعاملی باعث میشود که از رقبای خود عقب نمانید
توا ۷ دلیل مهم استفاده از محتوای تعاملی در استراتژی بازاریابی-۲) این نوع محتوا بیشتر میتواند توجه مخاطبان را جلب کند
۵۷٫ ۷ دلیل مهم استفاده از محتوای تعاملی در استراتژی بازاریابی-۳) تعامل بیشتر و بهتری با مخاطبان ایجاد میکند
۵۸٫ ۷ دلیل مهم استفاده از محتوای تعاملی در استراتژی بازاریابی-۴) شناسایی مخاطبان هدف را سادهتر میکند
۵۹٫ ۷ دلیل مهم استفاده از محتوای تعاملی در استراتژی بازاریابی-۵) اطلاعات مفیدی از مخاطبان را جمعآوری میکند
۶۰٫ ۷ دلیل مهم استفاده از محتوای تعاملی در استراتژی بازاریابی-۶) با انواع محتوا سازگاری دارد
۶۱٫ ۷ دلیل مهم استفاده از محتوای تعاملی در استراتژی بازاریابی-۷) میتواند ارزش مادی و معنوی برای مخاطبان ایجاد کند
۶۲٫ مطالعه موردی –تحلیل برند سان استار
۶۳٫ شخصیت برند سان استار
۶۴٫ روان شناسی رنگ در برند سان استار
۶۵٫ استفاده استراتژیک از موسیقی در سان استار
۶۶٫ سان استار از نظر فیزیکی افراد جوان را هدف قرار داده است.
۶۷٫ هویت بصری سان استار
۶۸٫ کمپین های سان استار:#فرق میکنه
۶۹٫ کمپین بعدی سان استار که در شبکه های اجتماعی و این بار با مخاطبین بیشتر آغاز شد مسابقه ای به مناسبت یورو ۲۰۱۶ بود.
۷۰٫ نقش هویت کلامی در سان استار
۷۱٫ نقش تبلیغات و کمپین های سان استار درعملکرد این برند(بازاریابی چریکی)
۷۲٫ اطلاع رسانی و انتشار هویت برند سان استار
۷۳٫ کمپین یورو ۲۰۱۶ وایجادتنوع مثبت در رفتار سان استار
۷۴٫ سان استار بررسی نهایی و ارائه راهکارها
۷۵٫ اصل چهارم: تنوع؛ این راز در بازاریابی چریکی اهمیت بالایی دارد.
۷۶٫ تماشای فیلم های تبلیغاتی آنلاین چه تاثیری بر خرید کاربران دارد؟
۷۷٫ چرا ردبول لقب قهرمان بازاریابی ویدیویی را در جهان دارد؟
۷۸٫ ردبول : قهرمان بازاریابی ویدئویی جهان
۷۹٫ بازاریابی ویدئویی برند ردبول
۸۰٫ رمز موفقیت استراتژی بازاریابی ویدئویی برند ردبول
دیدگاه خود را ثبت کنید