کسب وکارابری درحقیقت رویکرد جدیدی به بازار ، مشتریان وجمع آوری داده های کاربردی در ارتباط با کسب وکار می باشد.دراین رویکرد مدیران و تصمیم گیران ،همچنین مشاوران برآنندتا ضمن افزایش درآمدو فروش بشتر،گام عملی لازم را در کنترل و کاهش هزینه ها بردارند.
تغییر روند بازاریابی دربرهه فعلی و ظهور ابزارهای جدید در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و بازارهای جهانی که با تاتیراز نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان ،موجب افزایش درآمدها ،ارتقای خدمات مخصوص مشتریان ،افزایش میزان رضایتمندی و کاهش هزینه های مربوط به مشتریان ،میزان سازگاری شرکت های کوچک و متوسط با ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری و رغبت و تمایل اپراتورها جهت بکارگیری راهکارهای پیشرفته برای تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات سازمانی ،به سازمان های بزرگ در راستای دست یابی به اهداف استراتژیک کمک خواهد کردکه لازمه این امرشناخت کامل و استفاده اثربخش از کسب و کار ابری است .
دیدگاه خود را ثبت کنید