فروشندگان با ایجاد انگیزه میتوانند به فروشهای مطلوب دست یابند .
فروشندگان موفق نخست به انسان و سپس به فروش پرداخته اند .
علائم جوامع و سازمانها و شرکت هایی که فرهنگ فروش دارند عبارتند از باور به منظور کردن بودجه کافی و هزینه برای فروش و تبلیغات ، باور به تخصصی بودن فروش و تبلیغات و هنری بودن و جنبه جهانی آن ، باور به شناخت بازار و تحقیق در آن
هدف از تبلیغات سالم ، اطلاع رسانی همراه با خوشایند سازی است .
انسان هوشمند کسی است که در دوران زندگی خود درک میکند چه چیزی مهم است و چه چیزی مهم نیست و یکی از مهم ترین ها در زندگی امر فروش است چرا که ما همه فروشنده ایم ، گاه کالا ، گاه خدمات و گاه فکر و ایده خود را می فروشیم .
روان شناسی فروش از شروط لازم موفقیت های سازمانی است .
مهارت فروش یک امر آموزشی است و همه افراد اگر بخواهند میتوانند آن را بیاموزند .
در فروش در دنیای امروز روابط مشتری و فروشنده بر مبنای احترام به حقوق متقابل می باشد .
فروش مساوی است با نفوذ و این امر با قدرت نفوذ فروشنده و با لحاظ نمودن موازین اخلاقی و مهارت های نفوذ به وقوع می پیوندد .
نکته
نا امید نگردیم همه می توانند با افزودن بر دانش خود به فروشنده موفقی بدل گردند .
تصور و تخیل کارگاهی است که در آن همه برنامه ها از سوی انسان خلق می شود.
فروش بازی با اعداد است .
موفقیت یک حادثه نیست ، شکست هم یک حادثه نیست .
دیدگاه خود را ثبت کنید