ممکن است ارتباط با دستگاه کپی توشیبا مدل E-Studio 4518A شما در ویندوز 10 نسخه های 64 و 32 بیتی برقرار نشده باشد و برای اینکار درایورهای زیادی را دانلود نموده و از اینکار جوابی هم نگرفته باشید. برای رفع این مشکل کافیست فایل زیپ ارایه شده توسط ما را دانلود بفرمایید و درایور موجود در فایل محصول را بر روی سیستم تان نصب کنید. سپس ارتباط این دستگاه با ویندوزتان جهت استفاده از آن فعال خواهد شد.
توجه: قبل از شروع عملیات نصب درایور بر روی سیستم تان دقت فرمایید که حتما دستگاه کپی روشن باشد و سپس کابل USB دستگاه کپی را از سیستم تان جدا کنید و بعد از نصب درایور یا هر موقع که در جریان عملیات نصب برنامه درخواست اتصال کابل را داد، مجددا کابل را وصل نمایید.
ضمنا: بعد از نصب درایور حتما سیستم تان را ریستارت فرمایید.
همین حالا این محصول را از اینجا دانلود کنید و از کار کردن با دستگاه کپی خود لذت ببرید.
موفق باشید
دیدگاه خود را ثبت کنید