فایل wordشامل چکیده، فصل اول (مقدمه)، فصل دوم (کلیات تحقیق یا مبانی تحقیق)، فصل سوم (پیشنه تحقیق یا کارهای گذشته) و فصل چهارم (نتیجه گیری و پیشنهادات) است
همچنین در این تحقیق از مقالات معتبر و از پایگاه داده های Springer، IEEE، Elsevierو سایر منابع معتبر استفاده شده و در قالب یک فرمت استاندارد مطابق نگارش شده است
مطالب استفاده شده در این تحقیق بصورت روان و قابل درک گردآوری و تهیه شده است
تحقیق بخش بندی مشتریان مبتنی بر تکنیک های داده کاوی در قالب فایل word در 37 صفحه تهیه شده است. در این تحقیق تمامی مباحث مربوط به بخش بندی مشتریان مبتنی بر تکنیک های داده کاوی بررسی شده است.
دیدگاه خود را ثبت کنید