🖋️ در برخی از بنگاه های تجاری (حسب استاندارد های ناظر بر فعالیت های اقتصادی بنگاه های تجاری)؛ تهیه و تدوین گزارشات با شفافیت بیشتر (گزارشات افشاء تکمیلی الحاقی به صورت های مالی)، از جمله موارد الزام آورست که با فرایند های معمول؛ قابل استخراج از دفاتر کل نمی باشد.
🖋️ فلذا؛ روی آوری به گزارشاتی که جنبه کمکی و فرعی دارند، امری اجتناب ناپذیر بنظر رسیده و مضافا؛ بستر های مدیریت و کنترل حساب های دفاتر کل را نیز، از طریق تطابق و مغایرت گیری با دفاتر معین (که شامل بخش های جزئی تر و شفاف تری از حساب های دفاتر کل است)؛ فراهم می آورد.
دیدگاه خود را ثبت کنید