درباره کتاب مدیریت بازاریابی
کتاب «مدیریت بازاریابی» نوشته فیلیپ کاتلر یکی از معتبرترین منابع در زمینه بازاریابی و مدیریت آن است. این کتاب با توجه به محتوایی که دارد، هر خوانندهای را قادر میسازد تا بتواند به طور کامل و اصولی مفهوم بازاریابی و چگونگی اداره آن را فهمیده و در عمل بیاورد.
بخش اول از کتاب به مفهوم و نقش حیاتی بازاریابی در سازمانها پرداخته است. در این قسمت، نقش بازاریابی در تعیین سرنوشت سازمانها و چگونگی ایجاد رضایت مشتریان مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین، نحوه برنامه ریزی استراتژیک با تمرکز بر بازار، به عنوان یکی از مهمترین اصول موفقیت در بازاریابی، مورد تأکید قرار گرفته است.
دیدگاه خود را ثبت کنید