چکیده
در این مقاله برخی از مهمترین حالتها و ویژگیهای نظام آموزش وپرورش ژاپن از حیث ویژگیهای مدارس از جمله امکانات سمعی بصری ومدیریت شهرداری ها و همچنین ایجاد یک برنامه به عنوان برنامه ی بسوی کار و نیز گفته های یکی از رهبران مدرنیزاسیون آنها به عنوان رهبری جهان و همجنین نحوه ارزیابی تحصیلی وسخت کوشی آنها و نیز مسولیت پذیری آنها در جامع مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.
مقدمه
در ابتدا میدانیم که بشر( مقایسه گر ) است . و همواره به صورت آگاهانه و ناخودآگاه در حال مقایسه کردن است. و آن مقایسه ها را تحلیل و بررسی کرده و برای خود حکم صادر می کند.و در نتیجه از آن بهره برداری خواهد کرد.و هدف از نوشتن این مقاله نسز مقایسه نظام آموزش ژاپن و تفاوت آن با نظام آموزشی ایران است.
دیدگاه خود را ثبت کنید