پرسشنامه استاندارد تصویر ذهنی برند الریچ(2009)
پرسشنامه استاندارد تصویر ذهنی برند الریچ در سال 2009 طراحی شده است که 15 سوال در 4 بعد طراحی شده است.
تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
تصویر ذهنی برند: دیدگاه های توسعه یافته سهامداران درباره یک سازمان، دیدگاه های مشتریان، رسانه ها، عموم مردم و به طور کلی جهان خارج از شرکت.
تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه
در این پژوهش منظور از تصویر ذهنی برند نمرهاي است كه کارکنان به سوالات 15 گویه ای پرسشنامة تصویر ذهنی برند میدهند
مولفه های پرسشنامه و پرسشنامه:
مولفه های پرسشنامه
سوالات
اعتماد به مدیریت و عملیات
1 تا 4
اعتماد به کارکنان
5 تا 8
رضایت
9 تا 11
وفاداری
12 تا 15
دیدگاه خود را ثبت کنید