فهرست مطالب
مربیگری ورزشکاران المپیک ویژه 4
مربیگری و آموزش مهارت های پایه ورزشی 5
نحوه یادگیری ورزشکاران 5
برنامه موتور 5
مراحل یادگیری 5
مدل های یادگیری 6
مهارت های آموزشی 6
سطوح آموزش 7
مربی به عنوان مدل 8
ناتوانی ذهنی و سایر ناتوانی های رشدی مرتبط نزدیک 9
ویژگی های رفتاری ورزشکار و راهبردهای بهبود یادگیری 10
درک و استفاده از روانشناسی ورزشی 12
ملاحظات روانشناختی 12
آمادگی ورزشکار 12
توسعه مهارت های ارتباطی 13
جریان ارتباطات 13
چه چیزی ارتباطات را بی اثر می کند 14
توسعه اعتبار هنگام برقراری ارتباط 14
آموزش نحوه گوش دادن 15
اطلاعات و حل مسئله 16
بیان شفاهی 16
درک شنیداری 17
مهارت های توجه 18
ادراک اجتماعی 19
تقویت مثبت و پاداش 20
ارتباط و تصحیح خطاها 20
استفاده از پاداش 20
بدرفتاری 21
انگیزه 22
نیازهای ورزشکاران و انگیزه درونی 22
توسعه اعتماد به نفس ورزشی 26
توسعه اعتماد به نفس از طریق تعیین هدف 26
اهداف عملکرد در مقابل اهداف نتیجه 27
انگیزه از طریق تعیین هدف 28
برد و باخت 30
رسیدگی به اندوه 31
مدیریت اضطراب و استرس 31
خودگویی و تصویرسازی مثبت 31
بردن ورزشکاران به مسابقات 32
جریان ورزشکار (در مسابقات 32 جریان را قبلاً به عنوان «در منطقه» تعریف کنید
قبل از بازی/ملاقات/مسابقه 32
در بازی/ملاقات/مسابقه 32
بعد از بازی / ملاقات / مسابقه 33
مرجع بخش 34
دیدگاه خود را ثبت کنید