عرضه بی واسطه انواع محصولات دیجیتال

عرضه بی واسطه انواع محصولات دیجیتال

 

مزیت فروش فایل دیجیتالی
کمی عجیب است که انواع محصولات دیجیتال هنوز خیلی جدید به نظر می رسند. کتاب‌های الکترونیکی، مجلات آنلاین، کتاب های مصور علمی_آموزشی، همه و همه جزو محصولات و محتوای دیجیتال قرار می گیرند. این محصولات در چند سال اخیر بازار تجارت علمی_ فرهنگی را گسترش داده و موجب افزایش تمایل افراد به بهره مندی از فایل های مختلف شده اند. 
بنابراین شواهد واضح است که انواع محصولات دیجیتال بخشی از تار و پود تجارت الکترونیک مدرن هستند و در سال های آینده، می توانند به بخشی از زندگی روزمره افراد تبدیل شوند. فروش فایل دیجیتال نه تنها یک مدل کسب و کار قابل دوام است، بلکه می تواند بسیار سودآور باشد. در این بخش مزایای آن را بیان کرده ایم:
• انواع محصولات دیجیتال یک جریان درآمد غیرفعال و مداوم را ایجاد می کنند. یعنی آن ها مانند کالای فیزیکی نیستند که محدودیت استفاده داشته باشند. به همین دلیل، می توان آن ها را بارها و بارها خریداری و دانلود کرد. 
• شما می توانید با هزینه های کم و سود بالا به عرضه فایل بپردازید. زیرا در این صورت، به عنوان مثال هزینه های چاپ کتاب، طراحی جلد با فونت های رنگی و ... به حداقل می رسند. 
• فروش محصولات دیجیتال، می تواند به صورت خودکار انجام بپذیرد. یعنی فروشندگان فایل، می توانند فرآیند فروش را خودکار کنند. زیرا فروش به صورت غیر حضوری بوده و سفارشات می توانند فورا تحویل داده شوند.
فایل ها چه چیزی هستند و چرا افراد به عرضه فایل می پردازند؟ 
برخلاف محصولات فیزیکی، انواع محصولات دیجیتال مجازی هستند. آن ها اغلب به شکل رسانه هایی مانند محصولات صوتی، عکس های استوک، کتاب های الکترونیکی و قالب وبلاگ ها عرضه می شوند. محصولات دیجیتال همچنین می توانند نرم افزار یا فایل های خدماتی_آموزشی، مانند جلسات آموزش مجازی باشند. 
 

انواع محصولات دیجیتال 

علت فروش محصولات دیجیتال به صورت عمده این است که برندها و‎کسب و کارها می توانند بارها و بارها آن را به مشتریان  بفروشند. بدون اینکه نیازی به ذخیره مجدد موجودی خود داشته باشند. 
در فروش محصولات دیجیتال برخلاف دیگر تجارت ها، مجبور نیستید مکانی را برای نگهداری محصولات اجاره کنید. همچنین مجبور نیستید برای تحویل آن ها به مشتریان خود هزینه ای بابت ارسال بپردازید. در ضمن، فروش فایل دیجیتال ریسک فروش محصولات فیزیکی را ندارند. 
در فروش و عرضه فایل، عملا هیچ هزینه اضافی وجود ندارد. تنها چیزی که نیاز دارید یک فروشگاه آنلاین است. اگر می خواهید بدانید که چگونه از فروشگاه های آنلاین برای بارگذاری محتوای خود استفاده کنید، در مقالات بعدی به شما خواهیم گفت. 
نمونه هایی از محصولات دیجیتال
با در نظر گرفتن ضرورت تولید و عرضه فایل، بیایید نگاهی به چند نمونه از محبوب ترین نمونه های فایل بیندازیم.  این فایل ها از جمله محبوب ترین محصولات تولید شده در سال های اخیر هستند. 
• خبرنامه: عرضه فایل گاهی به صورت خبرنامه انجام می شود. هر خبرنامه، شامل یک تا چند محتوای خبری است که به طور کلی، گونه های دیگری از انواع محتوا را شامل می شود. یعنی این نمونه از فایل، می تواند حاوی محتوای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری باشد. 
• کتاب الکترونیکی: گاهی اوقات، عرضه فایل به صورت کتاب الکترونیکی، اهمیتی فراتر از فروش کتاب به صورت حضوری دارد. این محصولات می توانند در هر جایی مورد استفاده قرار بگیرند. در خانه، محل کار، دانشگاه و ... .
• مجلات: برخی از انواع محصولات دیجیتال، شامل مجلات اینترنتی هستند. محتوای این مجلات، بر اساس هدف مجله تعیین می شود. یعنی نشریه ای که آن را به چاپ می رساند، محتوای فایل را تعیین می کند. 
پس از آشنایی با موارد ذکر شده، حالا نوبت به خرید فایل رسیده است. افراد با توجه به نیازی که به هریک از این تولیدات دارند، آن ها را از سایت فاپول سفارش می دهند. این سایت به صورت تخصصی به فروش فایل می پردازد.  

دیدگاه ها
اولین دیدگاه را شما بنویسید | ثبت دیدگاه