کلافگی شغلی در اداره تالارهای پذیرایی
- + تجارت و بازاریابی
- 09 شهریور 1397
- مستر تالاردار
- 0 دیدگاه
- 1997 بازدید
- 1 دقیقه
مطلبی که راجع بهش می خواهیم صحبت کنیم قطعا نام علمی خاصی دارد و پژوهش های زیادی هم راجع به آن انجام شده است ولی ما بدون معطلی و خیلی ساده می خواهیم راجع بهش صحبت کنیم. چیزی که ممکنه خیلی از افراد جامعه آن را در طول دوران کاری خودشون تجربه کرده باشند. ما کمی تخصصی تر راجع بهش در مورد صاحبان کسب و کارهایی همچون تالارهای پذیرایی صحبت می کنیم. هر تالارداری در طول دوران شغلی اش ممکن است با یکی از موارد زیر مواجه شده باشد: روزهای خالی زیادی در طول هفته داشته و خیلی دوست داشته که حتی روزهای ابتدای هفته را نیز مراسم داشته باشد پرسنلش نیاز به نظارت خیلی زیاد داشته اند و کلافه اش کرده اند مشتری هایش بعد از هر مراسم بهانه گیری می کرده اند مشتری هایش در برابر کوچکترین افزایش قیمت ها به شدت واکنش نشان می داده اند دخل و خرج با هم جور در نمی آمده است طلبکاران کلافه اش کرده بودند و خیلی موارد دیگر که ممکن است باعث شده باشد که از داشتن چنین کسب و کاری کلافه شده باشد و به فکر واگذاری یا فروش کسب و کارش افتاده باشد ولی چه الان به این باور رسیده باشید که یکی از بهترین کسب و کارها را دارید یا نه ولی به ما اعتماد کنید و مطمئن باشید که این کسب و کار یکی از پولسازترین هاست. ولی اگر نمی دانید چطور بهتون پیشنهاد می کنم اطلاعاتتان را در زمینه شغلتان بالا ببرید و باور کنید شما حضور دارید تا به مردم سرویس بدهید و از آن ها پذیرایی کنید پس از پذیرایی کردن و از تمام خرده فرمایش های مشتری هایتان لذت ببرید و بدانید که دوران مشتری مداری هم گذشته و الآن در دوران مشتری نوازی هستیم و شما مشتریان زیادی دارید: صاحبان مجالس مهمانان حاضر در مجالس کارکنان شما طرف حساب های تجاریتان باید بپذیرید که اگر هر یک از این ها نادیده گرفته شوند در جایی به ضررتان تمام خواهد شد مخصوصا کارکنانتان!