دانلود پاورپوینت عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی
۸,۰۰۰ تومان
پشتیبانی این محصول به صورت مادام العمر بر عهده ناشر می باشد. چنانچه بعد از خرید نیاز به راهنمایی و یا مشکلی در خصوص فایل داشتید از طریق ارسال تیکت در فروشگاه ناشر، مراتب را ارسال فرمایید.
دانلود پاورپوینت عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی با فرمت pptx ودر 32 اسلاید قابل ویرایش
پاورپوینت عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی
قسمتی ازمتن پاورپوینت
عوامل تاثیر گذار بر نگرش نسبت به تبلیغات تلفن همراه
پیامهای اطلاعاتی:
مطلع کردن در مورد محصول جدید
آخرین تغییرات
کاربرد جدید
تغییر قیمت
تصحیح سوء تفاهمات
کاهش نگرانی
پیامهای آزار دهنده : باعث ناراحتی یا سر در گمی شود. انبوه اطلاعات باعث گیجی مخاطب میشود
تبلیغات بدون اجازه : مخاطب دوست داردمقداری کنترل در دریافت پیام تبلیغاتی داشته باشد
اعتبار : بستگی به پیشینه ذهنی مشتری در رفع نیازهایش از طریق این شرکت دارد
محرکهای پیام: مانند دریافت جایزه در صورت ارسال آن پیام به دیگری به آن انگیزش بیرونی میگویند
پیامهای سرگرم کننده: مانند بازی ،موزیک، ویدیو، مسابقات ورزشی
شخصی سازی : بر اساس علایق مشتری ، مدیریت پرونده کاربر
پس نیاز به یکسری پایگاه داده در مورد مشتریان خواهیم داشت
جلب اعتماد: از طریق کد رهگیری که به کاربر ارائه میدهیم مخطب میتواند هم از صحت تبلیغات و برند ما اطمینان حاصل کند و هم دوباره با ما تماس بگیرد
تحقیق در ایران
ﻧﺘﻴﺠﻪ اﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻧﺸﺎن ﻣﻲدﻫﺪ ﻛﻪ ﻣﺮدم اﻳﺮان ﮔﺮاﻳﺶ ﻣﻨﻔﻲ ﺑﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ ﻧﺪارﻧﺪ اﻣﺎ ﺗﺮﺟﻴﺢ ﻣﻲدﻫﻨﺪ ﻛﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﺑﺎ
ﻛ ﺴﺐ ﻣﺠﻮز از آﻧﺎن ارﺳﺎل ﺷﻮد.
ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ اﻳﻦ ﻧﺘﺎﻳﺞ ﻧﺸﺎن ﻣﻲ دﻫﺪﻛﻪ درﺑﻴﻦ ﭼﻬﺎر وﻳﮋﮔﻲ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت (ﺳﺮﮔﺮم ﻛﻨﻨﺪﮔﻲ، اﻃﻼع رﺳﺎﻧﻲ ﻳﺎ آﮔﺎﻫﻲ ﺑﺨﺸﻲ، ﻣﺰاﺣﻤﺖ واﻋﺘﺒﺎر) وﻳﮋﮔﻲ ﺳﺮﮔﺮمﻛﻨﻨﺪﮔﻲ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ ﺑﻴﺸﺘﺮﻳﻦ ﻧﻘﺶ درﮔﺮاﻳﺶ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ دارد.
اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﺗﺠﺮﺑﻲ ﻧﺸﺎن ﻣﻲدﻫﺪ ﻛﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﺣﺎوي ﻣﺸﻮق ﻫﺎ (ﺧﺼﻮﺻﺎً ﺗﺨﻔﻴﻒ در ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺗﻤﺎس) ﺑﺮاي ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺴﻴﺎر ﺟﺬاب ﺑﻮده واﺛﺮ زﻳﺎدي روي ﺗﺼﻤﻴﻢ ﻣﺸﺘﺮي ﺑﻪ درﻳﺎﻓﺖ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ دارﻧﺪ.
ازﻃﺮﻓﻲ اﻳﻦ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻧﺸﺎن ﻣﻲدﻫﺪ ﻛﻪ اﻛﺜﺮ ﻛﺎرﺑﺮان، ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ را ﺑﻪ ﻛﻨﺎري ﻧﻤﻲ ﮔﺬارﻧﺪ و آن را ﺑﻼدرﻧﮓ ﺣﺬف ﻧﻤﻲﻛﻨﻨﺪ ﺑﻠﻜﻪ آن را ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ و ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﺗﺎ ﭘﺎﻳﺎن
ﻣﻲﺧﻮاﻧﻨﺪ.
اﻳﻦ ﻣﻮﺿﻮع ﻳﻚ ﻓﺮﺻﺖ ﺑﺎﻟﻘﻮه برای ﻛﺴﺐ و ﻛﺎرﻫﺎ اﺳﺖ زﻳﺮا ﻣﺨﺎﻃﺒﺎﻧﻲ دارﻧﺪ ﻛﻪ رﻓﺘﺎر آنﻫﺎ ﻣﻄﻠﻮب ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ و ﻫﻨﻮز ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺑﺎﻻ ﻧﺒﻮدن ﺳﻄﺢ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت، واﻛﻨﺶ ﻫﺎي ﻗﻬﺮآﻣﻴﺰ از ﺧﻮد ﺑﺮوز ﻧﻤﻲدﻫﻨﺪ
ﺗﻨﻬﺎ ﻋﺎﻣﻠﻲ ﻛﻪ ﺗﺎ زﻣﺎن حال ﺑﺴﺘﺮ آن آﻣﺎده ﻧﮕﺮدﻳﺪه، ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ﻣﻜﺎن اﺳﺖ ﻛﻪ در آﻳﻨﺪه ﻧﺰدﻳﻚ اراﺋﻪ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ ﻛﻪ ﻛﻮﭘﻦ ﻫﺎي دﻳﺠﻴﺘﺎﻟﻲ ﻣﻮﺑﺎﻳﻞ ﻧﻴﺰ در اﻳﻦ ﮔﺮوه ﻗﺮار ﻣﻲﮔﻴﺮﻧﺪ.
بازار یابی ویروسی
بازار یابی ویروسی همان انتقال دهان به دهان یا سینه به سینه مزایا ی یک کالا یا خدمت است
متفاوت بودن رفتار در بازارهای اینترنتی و فیزیکی بازار یابی ویروسی را متفاوت کرده است
در سنتی : تلوزیونی و مجله ای و روزنامه ای بود
امروزه : اینترنتی و موبایلی است
نقد و بررسی ها
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پاورپوینت عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پیامک تبلیغاتی” لغو پاسخ
اطلاعات فروشنده
- نام فروشگاه: omidrazdani
- فروشنده: omidrazdani
- آدرس: آذربایجان غربی
- 3.16 3.16 امتیاز از 44 دیدگاه

۸,۰۰۰ تومان
۸,۰۰۰ تومان
این محصول با شناسه انحصاری 77848 نزد سامانه فروش فایل فاپول و به شماره مجوز 4032 نشر بر خط، نزد وزارت ارشاد به ثبت رسیده است. کپی برداری و بازنشر این اثر به هر نحو، منجر به شکایت رسمی فاپول و پیگرد قانونی خواهد شد.
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.