پاورپوینت”مدیریت ارتباط با مشتریان کلید طلایی ارتباط با مخاطبین دردستان مدیران آینده نگر “

۵۴,۰۰۰ تومان

17 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
پشتیبانی این محصول به صورت مادام العمر بر عهده ناشر می باشد. چنانچه بعد از خرید نیاز به راهنمایی و یا مشکلی در خصوص فایل داشتید از طریق ارسال تیکت در فروشگاه ناشر، مراتب را ارسال فرمایید.

عملکرد هر کسب و کار به موفقیت در حفظ مشتریان در دراز مدت بستگی دارد. با شدت گرفتن رقابت بین شرکت ها در مشتری یابی برای محصولات و خدماتشان و همچنین افزایش قدرت مشتری در دنیای رقابتی امروز، شرکت ها دیگر نه تنها باید به دنبال جذب مشتریان جدید باشند، بلکه حفظ و نگهداری مشتریان قبلی و برقراری روابطی مستحکم با آنان را نیز باید مورد توجه قرار دهند. دنیای امروز مملو از تغییرات و دگرگونی هاست. تغییر در فناوری، تغییر در اطلاعات، تغییر در خواسته های مردم، تغییر در مصرف کنندگان و تغییر در بازارهای جهانی. اما از مهم ترین تغییرات ایجاد شده در صحنه کسب و کار، تغییر در ارزش های قابل عرضه به خریداران بوده است که به عنوان عامل اصلی موفقیت در سازمان های فعلی شناخته می شود و سازمان های پیشرو در هر صنعت، موفقیت خود را مدیون توانایی در عرضه و ارائه ارزش بیشتر به خریداران در مقایسه با رقبایشان می دانند.
با153اسلایدتخصصی

دراین  فایل مطالب ارزشمند در زمینه مدیریت ارتباط بامشتریان  از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۱۵۳ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که بازاریابی ومدیریت ارتباط با مشتریان  را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد

مفاهیم پایه ای در مدیریت ارتباط با مشتری

سیر تحولات بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری

مشتری مداری و بازاریابی رابطه‌مند

انواع مدیریت ارتباط با مشتری و مقایسه ی آنها

پایگاه مشتریان، طبقه بندی و گروه بندی مشتریان

انواع مدل‌های مدیریت ارتباط با مشتری

شاخص‌های کلیدی عملکرد در مدیریت ارتباط با مشتری

رضایتمندی و وفاداری مشتریان و برنامه‌های مرتبط

ارزش مشتریان در طول دوره حیات آنها

جذب، درگیرسازی و حفظ مشتری

بررسی زنجیره ارزش مشتریان

بررسی مفاهیم و عناصر CRM

خدمت به مشتری

در این فایل  به برخی از دلایل شکست پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتری و استفاده از تجربیات برتر جهانی در طراحی و پیاده‌سازی موفق مدیریت ارتباط با مشتری خواهم پرداخت.

همچنین به برخی از نمونه‌های واقعی از پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت‌‌های متوسط و بزرگ خواهم پرداخت.

ضرورت ارزیابی توانمندی‌های مدیریت ارتباط با مشتری

توانمندی‌های مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

مخاطبین

دانشجویان مدیریت ، صنایع و سایر علاقمندان به آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری

کارآفرینان و مدیران کسب و کارهای کوچک و بزرگ

کارشناسان فروش و بازاریابی و خدمات مشتریان

مدیران عامل شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های دولتی

مدیران واحد مدیریت ارتباط با مشتری

مدیران و کارشناسان بازاریابی

مدیران و کارشناسان فروش

مدیران و کارشناسان خدمات مشتری، پشتیبانی و ارتباط با مشتری

مشاوران مدیریت،‌ کسب‌وکار و مدیریت ارتباط با مشتری

در این نوشتار می خواهیم به چند سوال مهم پاسخ دهیم.

در چه شرایطی مدیریت ارتباط با مشتری اثر بخش است؟

چرا به مدیریت ارتباط با مشتری نیاز داریم؟

چطور مدیریت ارتباط با مشتری را استقرار دهیم؟

با چه موانع و مقاوت هایی رو به رو شویم؟

 تشریح نحوه شناسایی ، جذب، حفظ و توسعه مشتری

 شیوه های برخورد با صدا ، سکوت وشکایات مشتریان

آشنایی با باشگاه مشتریان

 اندازه گیری وفاداری مشتریان

آشنایی با اندازه گیری وفاداری مشتریان

دلایل شکست و عوامل کلیدی موفقیت

مراحل رشد و تکامل CRM در سازمان ها

مدل استقرار زنجیره ارزش CRM

چه کسانی مخاطبین مدیریت ارتباط با مشتری اثر بخش هستند؟

مدیرانی مشتریانشان هک شده اند!

مدیرانی که با کاهش مشتری مواجه شده اند و روشهای معمول فروش و بازار یابی را امتحان کرده اند و پاسخی نگرفته اند

نقد و بررسی ها

0.0 از 5
0
0
0
0
0
دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پاورپوینت”مدیریت ارتباط با مشتریان کلید طلایی ارتباط با مخاطبین دردستان مدیران آینده نگر “”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

پاورپوینت”مدیریت ارتباط با مشتریان کلید طلایی ارتباط با مخاطبین دردستان مدیران آینده نگر “
پاورپوینت”مدیریت ارتباط با مشتریان کلید طلایی ارتباط با مخاطبین دردستان مدیران آینده نگر “

۵۴,۰۰۰ تومان

17 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0

این محصول با شناسه انحصاری 69963 نزد سامانه فروش فایل فاپول و به شماره مجوز 4032 نشر بر خط، نزد وزارت ارشاد به ثبت رسیده است. کپی برداری و بازنشر این اثر به هر نحو، منجر به شکایت رسمی فاپول و پیگرد قانونی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه فاپول

فاپول
بازیابی رمز