پاورپوینت”بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند”

۴۵,۰۰۰ تومان

5 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
پشتیبانی این محصول به صورت مادام العمر بر عهده ناشر می باشد. چنانچه بعد از خرید نیاز به راهنمایی و یا مشکلی در خصوص فایل داشتید از طریق ارسال تیکت در فروشگاه ناشر، مراتب را ارسال فرمایید.

بازاریابی و فروش در شرایط بحران اقتصادی

همه ی کسب و کارها همیشه به دنبال راهکارهای فروش و استراتژی های کارآمد هستند. اما در شرایط بحرانی، این راهکار ها ممکن است متفاوت از شرایط عادی بوده و استفاده از آنها دشوار تر باشد. اما گاهی راهکارهای فروش در شرایط رکود ساده تر از چیزی ست که به نظر می رسد.

آیا مثبت نگر بودن به تنهایی و کتمان شرایط نامناسب باعث دور ماندن شما از رکود می شود؟ خیر. مشتری شما وقتی که در شرایط سخت تری قرار داشته باشد، برای خرج کردن پولی که با دشواری بیشتر به دست آورده دقت بالاتری به خرج می دهد.

دراین  فایل مطالب ارزشمند در زمینه بازاریابی وفروش درشرایط بحرانی از دیدگاه  صاحب نظر بازاریابی با ۱۲۶ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد

شرکت ها و کسب وکارها در برهه فعلی با فرازونشیب های متنوعی مواجه هستند . از یک طرف بحران کرونا، از سوی دیگر تورم و افزایش مستمر قیمت‌ها به شدت بر روی کسب‌وکارها و فروش آنها تاثیر گذاشته است و رفتار مخاطبان با توجه به اتفاقاتی که در روزها و ماه‌های اخیر افتاده است تغییرات بسیار زیادی کرده است و فروشندگان و مدیران فروش کسب‌وکارها با دشواری‌های زیادی در امر فروش مواجه هستند.

به عنوان نمونه خیلی از مشتریان به سختی متقاعد به خرید می‌شوند و یا در خیلی از مواقع بهانه‌های بالابودن قیمت را می‌گیرند و خرید را از آن فروشنده و کسب‌وکار انجام نمی‌دهند!!

. مشتریان رفتار خرید خود را با تغییر شرایط ( اقتصادی، اجتماعی، تورم، کرونا و… ) تغییر می دهند. در شرایط بحرانی ترس و تعویق در خرید گریبان گیر بسیاری از مشتریان است. بدون شک مشتریان امروز بسیار تغییرپذیر هستند و رفتار خریدشان به طور چشمگیری در حال تغییر است.

فروشندگان و صاحبان کسب و کار های کوچک و متوسط نگرانی های زیادی در مورد آینده شغلی خود دارند.

در این وبینار قصد داریم به شما راهکار ها و نکاتی رو بگیم که در شرایط بحران و بازار دشوار بتونید فروش های خوبی داشته باشید.

خیلی از مدیران در شرایط فعلی بابت ابهام‌های زیادی که نسبت به آینده کسب‌وکار و برند خود دارند، بعضا انتخاب‌ها و تصمیم‌های پرچالشی را می‌گیرند که ممکن است به بها کوچک شدن کسب‌وکار، تیم فروش و تعدیل پرسنل ختم شود.

همچنین فروشندگان و نیروهای فروش نگرانی زیادی بابت آینده شغلی خود دارند و حتی با تهدید از دست‌دادن شغل و حرفه خود در فروش در صورت نرسیدن به اهداف فروش مواجه هستند!!

می خواهیم ببینیم باید چه اقداماتی را برای جذب و ارتباط هرچه بهتر با مشتریان انجام دهیم.

اگر کسب و کاری داریم که مجبور به تعطیلی هستیم چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

در شرایط فعلی راههای جذب مشتری و ارتباط موثر چیست؟

مشتریان ما الان مشغول چه کارهایی هستند؟

چطور به مشتریان خود توجه ویژه ای کنیم؟

بعد از کرونا چه کارهایی باید انجام دهیم؟

برخی می گویند مشتریان هیچ عکس العملی نشان نمی دهند و منتظر هستند، دلیل آن اینست که :

نمی دانند چطور ضربه موثری را به مشتری بزنند و او را متوجه خود کنند!

ابزاری برای دریافت توجه مشتری در اختیار ندارند!

سرفصل های اصلی وبینار راههای جذب مشتری در بحران:

راههای جذب مشتری در شرایط بحرانی

ارتباط با مشتری در شرایط بحرانی

تبدیل تهدید به فرصت!

اقدامات مهم در ارتباط با مشتری

– بحران و انواع آن

– روانشناسی رفتار مشتریان در بحران

– استراتژی‌های مناسب بازاریابی در شرایط بحرانی

– تاکتیک ها و ابزارهای بازاریابی در شرایط بحران

– بازاریابی محصولات B2B در شرایط بحران

– بایدها و نیابدهای بازاریابی در شرایط بحران

– داستان شرکت های موفق در مدیریت بحران

– بازاریابی و کووید -۱۹

آشنایی با اصول بازاریابی دیجیتال

معرفی ابزارهای بازریابی دیجیتال

آشنایی با مبانی بازاریابی استراتژیک

معرفی مدل بازاریابی درون گرا و تشریح آن

شناسایی بحران

تکنیک های فروش در شرایط بحران و بازار دشوار

قیف فروش

مذاکره در شرایط بحران

تغییرات لازم در شرایط بحران

مخاطبین

فروشندگان

افرادی که قصد دارند وارد حوزه فروش بشوند

مدیران و سرپرست های فروش

افرادی که به حرفه فروش علاقمند هستند
وکلام آخر این که؛شرکت ها و کسب وکارها،خودبخود و با تجهیزات مدرن نمی تواننداز بحران ها عبور کنند،بلکه این مدیران کارآمد هستند که با سکانداری و مهارت خویش شرکت هارا به ساحل امن رهنمون می شوند.

نقد و بررسی ها

0.0 از 5
0
0
0
0
0
دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پاورپوینت”بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند””

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

پاورپوینت”بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند”
پاورپوینت”بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی .رازجهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند”

۴۵,۰۰۰ تومان

5 بازدید   - خرید موفق

SKU: 69368 دسته بندی:
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0

این محصول با شناسه انحصاری 69368 نزد سامانه فروش فایل فاپول و به شماره مجوز 4032 نشر بر خط، نزد وزارت ارشاد به ثبت رسیده است. کپی برداری و بازنشر این اثر به هر نحو، منجر به شکایت رسمی فاپول و پیگرد قانونی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه فاپول

فاپول
بازیابی رمز