دیوار فاپول برای اشتراک تجربه فروشگاه داران فایل افتتاح شد

یکی از مهم‌ترین شاخص‌های موفقیت در هر کسب و کار، رضایت مشتری (Customer Satisfaction) است. رضایت مشتری نگرشی اساسی درباره‌ی مسائل مربوط به مشتریان و بهبود عملکرد کسب‌وکار (در رابطه با محصولات یا خدمات) به دست می‌دهد. یک نظرسنجی در سال ۲۰۰۸ نشان داد که به طور کلی آنچه مشتریان را فراری می‌دهد قیمت‌های بالای محصولات یا خدمات نیست، بلکه ضعیف بودن ارتباط با مشتری و عدم رضایت مشتریان است.

همانطور که مستحضرید فاپول از دو گروه کاربری مشتری و فروشنده تشکیل شده است. فاپول رابط بین مشتری ها و فروشنگان است و این فروشندگان هستند که باید پاسخگوی مشکلات محتوایی مشتری های خود باشند. همچنین هر فروشنده با توجه به امکانات کاملی که در فاپول در اختیار فروشگاه وی قرار می گیرد نقش بسزایی در افزایش رضایت مشتری های خود می تواند داشته باشد. بعضی از مدیران فروشگاه ها توانایی بالایی در جذب مشتری ها و همچنین پشتیبانی بعد از خرید برای فروشگاه خود دارند. برعکس بعضی از مدیران هیچگونه پشتیبانی و ارزشی برای مشتری های خود قائل نیستند. لذا بر آن شدیم ویژگی جدیدی در فاپول راه اندازی کنیم که تا حد ممکن بتوان با تجربه و کمک فروشندگان برتر فاپول، مهارت مدیران ضعیف و میانی را ارتقا ببخشیم. دیوار فاپول حاصل این تفکر است.

در دیوار فاپول شما می توانید تجربیات جدید خود را با همه به اشتراک بگذارید، تجربیات دیگران را بخوانید، فعالیت فروشنده های برتر را در فاپول دنبال کنید و همچنین با دیگر فروشنده ها و کاربران فاپول بحث و تبادل نظر کنید.

این ویژگی فقط برای کاربران فاپول است و مهمانان محترم اجازه مشاهده دیوار را نخوهند داشت. فاپولی های عزیز برای دسترسی به دیوار بعد از لاگین به سایت از بخش منوی کاربری می توانند روی گزینه “دیوار فاپول” کلیک کنند. همچنین ادرس مستقیم دیوار فاپول https://fapool.ir/divar می باشد.

اولین دیدگاه را ثبت کنید

پاسخ جدیدی بنویسید

فاپول
بازیابی رمز