فروشگاه اینترنتی خود را در 5 دقیقه بسازید!

فروشگاه اینترنتی خود را در 5 دقیقه بسازید!

با درآمد باورنکردنی فروشگاه اینترنتی آشنایی دارید؟ چگونه بعضی از افراد با راه اندازی کسب و کار آنلاین، صاحب ثروت می شوند. ما در اینجا جوانب کار را برایتان روشن کرده ایم. شما می توانید با راه اندازی صفحه ی کاری خود و فروش محصولات و فایل های خود به کسب درآمد بپردازید. اما این تمام ماجرا نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. 

کسب درآمد در فروشگاه اینترنتی

هیچ تا به حال نام فروشگاه اینترنتی به گوشتان خورده است؟ تا چه حد با درآمدهای بالا از طریق راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین آشنایی دارید؟ آیا به دنبال یک شغل درآمدزا و در عین حال کم زحمت نیستید. تمام آنچه که شما برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیاز دارید، هوش است. فاپول این زمینه را برای شما فراهم کرده است که یک گردهمایی از بزرگترین مشتری ها و خریدارهای فایل های الکترونیکی را پیش روی خود ببینید. برای همین اگر فایل های بسیاری دارید، و می خواهید آنها را به فروش برسانید، به راحتی می توانید در مدت زمان بسیار کوتاه 5 دقیقه فروشگاه خود را راه اندازی کنید و به کسب درآمد بپردازید. فاپول بستر ایجاد فروشگاه را به بهترین شیوه با رعایت اصول کامل سئو در اختیار شما قرار داده است. پس فرصت را از دست ندهید و با آپلود فایل و فروش آن، پول برداشت کنید. 

منظور از آپلود فایل چیست؟

این پروسه برای شما هزینه و وقت گیری نخواهد داشت. در فروشگاه اینترنتی خودتان می توانید فایل ها، محصولات و نسخه های الکترونیکی و قابل دانلود خود را بفروشید. منظور از فایل های قابل دانلود در فروشگاه اینترنتی موارد زیر است: 

  • تمام انواع فایل های دیجیتالی: از جمله انواع ای بوک ها، ویدیو، صوت و موسیقی، تمام فایل های با پسوند PSD و Al و بسیاری دیگر
  • محصولات فیریکی: حتما نباید که فایل های شما دیجیتالی باشند. می توانید تی شرت؛ ماشین حساب، و دیگر محصولاتی که در فروشگاههای واقعی به فروش  می رسند را نیز در  فروشگاه اینترنتی خود به صورت عکس و دیتیل مشخصات وارد کنید. 
  • حق عضویت برای مشتری های خود تعریف کنید و برای آنها به صورت ماهانه، روزانه شارژ تعیین کنید. آنها با مبلغ معین می توانند به خرید محصولات شما بپردازند و از این مساله استقبال خواهند کرد. 

شما تنها در 5 دقیقه فروشگاه اینترنتی خود را به زیبایی تمام ایجاد میکنید و لوگو، رنگ ها و طرح کلی محل کار خود را ایجاد می کنید. در این راستا، مشاوران و کارشناسان فاپول به بهترین شیوه شما را راهنمایی خواهند کرد. برای همین است که کسب و کار آنلاین شما بسیار سریع تر از دیگر سرویس دهی های فروش فایل به صورت آنلاین جواب می دهد. 

این مساله، اگر شما صاحب برند و یا محصول و ایده ی جدیدی باشید، بسیار با اهمیت تر می شود، چرا که در دیگر شهرهای دور و در لوکیشن های دیگر، دیده می شوید و گاه سودهای بسیاری عاید شما می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید. 

دیدگاه ها
اولین دیدگاه را شما بنویسید | ثبت دیدگاه