پاورپوینت کاربرد دیجیتال مارکتینگ درگردشگری، هتل داری، فوتبال و سالن های آرایش

۲۰,۰۰۰ تومان

6 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
پشتیبانی این محصول به صورت مادام العمر بر عهده ناشر می باشد. چنانچه بعد از خرید نیاز به راهنمایی و یا مشکلی در خصوص فایل داشتید از طریق ارسال تیکت در فروشگاه ناشر، مراتب را ارسال فرمایید.

صنعت گردشگری به دلیل ماهیت آن که بیشتر مبتنی بر خدمات است و میزان اطلاعات افراد از مقاصد و امکانات مقصد مورد معمولا در وضعیت پایین است و خدمات ذاتاً قابلیت پایداری و ذخیره شدن کمتری دارند به همین دلیل ریسک ادارک شده بالاتری دارد به هکین دلیل رسانه های اجتماعی به دلیل ویژگی های مانند تعامل دوسویه، ارتباط باز و امکان مشارکت همگان به بستری برای افزایش اگاهی و کسب اطلاعات بیشتر جهت انتخاب مقصد مورد نظر شده و از طرف دیگر مزایای متعدد دیگری مانند:
➖ سهولت ارتباط با گردشگران برای کسب و کارهای حوزه گردشگری
➖افزایش اثر بخشی در تبلیغات و بازاریابی گردشگری
➖امکان ارتقا و بهبود تجربه ی گردشگر با به اشتراک عکس ها و ویدئوهای شخصی
➖بهبود و ارتقای مدیریت تجربه سفر و فرایند آن
➖یکپارچه سازی مراحل سه گانه قبل ،حین و بعد سفر و افزایش اثر بخشی این سه مرحله
در واقع رسانه های اجتماعی ابزاری موثر در خدمت گردشگری است که می تواند باعث رشد کسب و کارهای این حوزه شود.

توضیحات محصول

برای رسیدن به هر هدف نیاز است به شاخص های قابل اندازه گیری، و تنظیم دقیق رویکرد سازمان با توجه به آنها و حرکت به سمت جلو، مقدار کمی از این سازمان ها در این مرحله هستند. شاید بزرگترین چالش های سازمان های گردشگری که در حال حاظر با آن مواجه هستند، عدم گزارش مناسب از چگونگی مدیریت رسانه های اجتماعی می باشد.

در واقع دیجیتال مارکتینگ به عنوان بخشی مهمی از برنامه بازاریابی گردشگری، می تواند ارزش ایجاد شده در کسب و کار را به خوبی به مشتریان انتقال دهد و به ایجاد ثروت کمک کند. اما این در حالی امکان پذیر است که تدوین و اجرای برنامه دیجیتال مارکتینگ اثر بخش و کارآمد باشد.

مدیران هوشمند برای تحقق این امر به سمت دیجیتال مارکتینگ با رویکرد جدید و استفاده از اینستاگرام روی آورده اند.زیرا که بخوبی اهمیت این رسانه اجتماعی را درک کرده اند و به راز مدیریت استراتژیک زمان پی برده اند و با تحلیل حرفه ای ذائقه مشتریان در فرصت استراتژیک ،سکاندارحرفه ای خوب برای کسب و کار خود هستند.

در این فایل نحوه استفاده تاثیرگذار و استراتژیک از دیجیتال مارکتینگ و اینستاگرام برای کسب وکارهای هتل داری،مراکزگردشگری،فوتبال و سالن های آرایش و زیبایی بصورت تحلیلی ارائه شده است.

دیدگاهها

0.0
0
0
0
0
0

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پاورپوینت کاربرد دیجیتال مارکتینگ درگردشگری، هتل داری، فوتبال و سالن های آرایش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اطلاعات فروشنده

این فایل با شناسه انحصاری 21839 در پایگاه رسمی فروش فایل فاپول ثبت شده است. کلیه حقوق مادی و معنوی با استناد به مجوز نشر بر خط فاپول به شماره 4032 نزد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ناشر محفوظ می باشد و هر گونه کپی برداری و یا بازنشر آن به هر نحو ، پیگرد قانونی و شکایت رسمی فاپول را به عنوان نماینده ناشر در پی خواهد داشت.

پاورپوینت کاربرد دیجیتال مارکتینگ درگردشگری، هتل داری، فوتبال و سالن های آرایش
پاورپوینت کاربرد دیجیتال مارکتینگ درگردشگری، هتل داری، فوتبال و سالن های آرایش

۲۰,۰۰۰ تومان

۲۰,۰۰۰ تومان

6 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
@ دانلود و خریدمقالات وفایل های کارآفرینی ومدیریت بازاریابی،مشاوره کسب وکار
همکاری در فروش

فاپول
بازیابی رمز