فیلم وبینار چگونه انتخاب مشتری رو هک کنیم؟

49,000 تومان

18 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
پشتیبانی این محصول به صورت مادام العمر بر عهده ناشر می باشد. چنانچه بعد از خرید نیاز به راهنمایی و یا مشکلی در خصوص فایل داشتید از طریق ارسال تیکت در فروشگاه ناشر، مراتب را ارسال فرمایید.

توضیحات محصول

رفتار مشتریان برای بسیاری از فروشندگان به یک معمای پیچیده تبدیل شده است. گاهی تمام تلاش خود را می کنیم اما در نهایت قراردادی امضا نمی شود و گاه، به سادگی با مشتریان به توافق می رسیم.
از سوی دیگر قواعد قدیمی بازاریابی و متدهای تبلیغاتی پرهزینه اثربخشی خود را از دست داده اند و مشتریان، با هوشمندی بیشتری دست به انتخاب می زنند. از این رو، کوچکترین اشتباه در پروسه فروش، می تواند فرصت کوتاه ما برای تاثیرگذاری بر انتخاب مشتریان را برای همیشه از بین ببرد.

برخلاف تصور عموم، فروش یک پروسه حیرت انگیز و قابل کنترل است. فرایندی با نقطه آغاز و پایان مشخص که شناخت لایه های پنهان آن، مدیریت جلسات مذاکره با مشتری را به جذاب ترین بخش کار ما تبدیل می کند.

در این وبینار با شناخت لایه های پنهان ذهن مشتریان و آشنایی با تکنیک های تاثیرگذاری بر بخش های مختلف ذهن، قادر خواهید بود در هر معامله ای به پیروزی دست پیدا کنید.

مسیح کریمیان مدرس و مشاور بین المللی توسعه کسب و کار در این وبینار ۱۰۰ دقیقه‌ای، روش‌های تاثیرگذاری بر انتخاب و تصمیم مشتریان را به صورت کاربردی آموزش خواهد داد. تمامی مباحث این وبینار به صورت عملیاتی و با انجام تمرین های کاربردی از سوی  شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد.

پس از شرکت در این وبینارمی توانید:

ü        انتخاب مشتریان خود را با هوشمندی مدیریت کنید؛

ü        با استفاده از الگوریتم تاثیرگذاری بر مشتریان، از رقبا پیشی بگیرید؛

ü        با راهکارهای ارزان، قراردادهای پرسود امضا کنید؛

ü        در دوران بحران اقتصادی و در برخورد با مشتریان محتاط، راهکارهای نتیجه بخش را انتخاب کنید.

در وبینار «چگونه انتخاب مشتری را هک کنیم» چه نکاتی بررسی می شود؟

ü        مدل ذهنی مشتریان چگونه است و چه پارامترهایی بر آن تاثیر می گذارد؟

ü        لایه‌های ذهنی خریداران چگونه اند؟

ü        ارزش‌های شخصی چگونه انتخاب مشتری را تحت تاثیر قرار می دهند؟

ü        به عنوان یک فروشنده  در هر لایه از ذهن خریدار، چگونه ایفای نقش کنیم؟

ü        و بالاخره مکانیسم انتخاب مخاطبان چیست و چگونه می توانیم بیشترین اثرگذاری را در هر مرحله از خرید داشته باشیم؟

دیدگاهها

0.0
0
0
0
0
0

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فیلم وبینار چگونه انتخاب مشتری رو هک کنیم؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: مسیح کریمیان
  • فروشنده: Masih Karimian
  • نشانی: تهران
    ایران
  • هیچ ارزیابی یافت نشد!
No product has been found!

این فایل با شناسه انحصاری 20348 در پایگاه رسمی فروش فایل فاپول ثبت شده است. کلیه حقوق مادی و معنوی با استناد به مجوز نشر بر خط فاپول به شماره 4032 نزد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ناشر محفوظ می باشد و هر گونه کپی برداری و یا بازنشر آن به هر نحو ، پیگرد قانونی و شکایت رسمی فاپول را به عنوان نماینده ناشر در پی خواهد داشت.

فیلم وبینار چگونه انتخاب مشتری رو هک کنیم؟
فیلم وبینار چگونه انتخاب مشتری رو هک کنیم؟

49,000 تومان

49,000 تومان

18 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
همکاری در فروش

فاپول
بازیابی رمز