مقاله ترجمه شده: ورودی های ترافیکی برای راهنمای طراحی مکانیستیک تجربی روسازی با استفاده از سیستم های "توزین در حال حرکت" در آلبرتا

17,000 تومان

22 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
پشتیبانی این محصول به صورت مادام العمر بر عهده ناشر می باشد. چنانچه بعد از خرید نیاز به راهنمایی و یا مشکلی در خصوص فایل داشتید از طریق ارسال تیکت در فروشگاه ناشر، مراتب را ارسال فرمایید.

توضیحات محصول

Mechanistic-empirical pavement design guide (MEPDG) uses axle load spectra and the number of axle applications to
characterise traffic loads for pavement design. Alberta Transportation installed weigh-in-motion (WIM) systems at six
highway locations to characterise traffic loads in Alberta for MEPDG design. Seasonal and regional trends in traffic
characteristics of the six WIM sites were investigated and compared with the default values in the MEPDG for the years
۲۰۰۹ and 2010. Truck traffic classification (TTC) and axle load distribution factor (ALDF) for the WIM sites showed
deviations from the MEPDG defaults. Seasonal variations were also evident in the distribution of different classes of truck
throughout the year. Differences are attributed to cold climate conditions and special truck traffic in Alberta because of local
industries. Influence of the differences between site-specific traffic characteristics and the MEPDG defaults on the
performance of both flexible and rigid pavements for Alberta conditions was investigated through a sensitivity analysis.
It was found that the flexible pavement performance is sensitive to TTC and ALDF, and the rigid pavement performance
is most sensitive to ALDF.
Keywords: traffic; weigh-in-motion; MEPDG; truck

راهنمای طراحی مکانیستیک-تجربی روسازی (MEPDG) از طیف بار محوری و تعداد کارکردهای محور جهت مشخص نمودن بارهای ترافیکی برای طراحی روسازی استفاده می­کند. سازمان حمل­ونقل آلبرتا سیستم­های توزین در حال حرکت (WIM) را در شش موقعیت بزرگراهی جهت مشخص نمودن بارهای ترافیکی در آلبرتا برای طراحی MEPDG نصب کرد. روندهای فصلی و منطقه­ای در مشخصه­های ترافیکی شش موقعیت نصب WIM مورد بررسی قرار گرفته و با مقادیر پیش­فرض در MEPDG برای سال­های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ مقایسه شد. طبقه­بندی ترافیک کامیون­ها (TTC) و عامل ضریب توزیع بار محوری (ALDF) برای مکان­های دارای WIM، انحرافاتی را از مقادیر پیش­فرض MEPDG نشان داد. تغییرات فصلی نیز در توزیع رده­های مختلف کامیون­ها در طول سال مشهود بود. تفاوت­ها به شرایط جوی سرد و ترافیک کامیون­های خاص در آلبرتا ناشی از صنایع محلی نسبت داده می­شود. تأثیر تفاوت­های میان مشخصه­ های ترافیک خاصِ مکانی و پیش­فرض­های MEPDG بر عملکرد روسازی­های صلب و انعطاف­پذیر برای شرایط آلبرتا از طریق تحلیل حساسیت مورد بررسی قرار گرفت. مشخص شد که عملکرد روسازی انعطاف­پذیر به TTC و ALDF حساس است و عملکرد روسازی صلب بیشترین حساسیت را به ALDF دارد.

 کلیدواژه: ترافیک؛ توزین در حال حرکت؛ MEPDG؛ کامیون

دیدگاهها

0.0
0
0
0
0
0

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مقاله ترجمه شده: ورودی های ترافیکی برای راهنمای طراحی مکانیستیک تجربی روسازی با استفاده از سیستم های "توزین در حال حرکت" در آلبرتا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اطلاعات فروشنده

این فایل با شناسه انحصاری 10361 در پایگاه رسمی فروش فایل فاپول ثبت شده است. کلیه حقوق مادی و معنوی با استناد به مجوز نشر بر خط فاپول به شماره 4032 نزد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ناشر محفوظ می باشد و هر گونه کپی برداری و یا بازنشر آن به هر نحو ، پیگرد قانونی و شکایت رسمی فاپول را به عنوان نماینده ناشر در پی خواهد داشت.

مقاله ترجمه شده: ورودی های ترافیکی برای راهنمای طراحی مکانیستیک تجربی روسازی با استفاده از سیستم های "توزین در حال حرکت" در آلبرتا
مقاله ترجمه شده: ورودی های ترافیکی برای راهنمای طراحی مکانیستیک تجربی روسازی با استفاده از سیستم های "توزین در حال حرکت" در آلبرتا

17,000 تومان

17,000 تومان

22 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
همکاری در فروش

فاپول
بازیابی رمز