مقاله ترجمه شده: رشـد حجـم ترافیـک کامیـونـی بـرای طـراحـی مکـانیستیـک-تجـربـی روســازی

14,000 تومان

24 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
پشتیبانی این محصول به صورت مادام العمر بر عهده ناشر می باشد. چنانچه بعد از خرید نیاز به راهنمایی و یا مشکلی در خصوص فایل داشتید از طریق ارسال تیکت در فروشگاه ناشر، مراتب را ارسال فرمایید.

توضیحات محصول

Pavement design is moving towards the mechanistic-empirical approach, which requires very detailed truck traffic
information, including truck traffic volume. This paper focuses on analysis of truck traffic volume growth, specifically in
three areas: characteristics of the growth pattern, sensitivity of pavement responses to the growth rate, and prediction of the
growth rate based on road way characteristics and socio-economic data. The truck traffic data collected by weigh-in-motion
(WIM) stations on California highways were used in the analysis. Results showed that both linear and compound growth
models well fit the truck traffic growth trends. Growth rates estimated from less than six years data may have large variation,
which can lead to significant errors in pavement response prediction. Various truck classes have distinct growth patterns and
are affected differently by roadway and socio-economic characteristics.
Keywords: truck traffic; mechanistic-empirical design; weigh-in-motion; growth rate; sensitivity analysis

 

طراحی روسازی به سوی رویکرد مکانیستیک-تجربی پیش می­رود، که این نیازمند اطلاعات بسیار دقیق ترافیک کامیونی شامل حجم ترافیک کامیونی است. این مقاله بر تحلیل رشد حجم ترافیک کامیونی بطور ویژه در سه زمینه تمرکز دارد: مشخصه­های الگوی رشد، حساسیت پاسخ­های روسازی به نرخ رشد، و پیش­بینی نرخ رشد بر مبنای مشخصه­های جاده و داده­های اجتماعی-اقتصادی. داده­های ترافیک کامیونی گردآوری­شده توسط ایستگاه­های توزین در حال حرکت (WIM) در بزرگراه­های کالیفرنیا در تحلیل­ها مورد استفاده قرا گرفت. نتایج نشان داد که هم مدل رشد خطی و هم ترکیبی به خوبی با روندهای رشد ترافیک کامیونی متناسبند. ممکن است نرخ رشد برآوردشده از داده­های کمتر از شش سال تغییرات زیادی داشته باشد، که این می­تواند خطاهای قابل ملاحظه­ای در پیش­بینی پاسخ­های روسازی در پی داشته باشد. رده­های مختلف کامیون­ها الگوهای رشد مجزایی دارند و تأثیرات متفاوتی از مشخصه­های جاده و عوامل اجتماعی-اقتصادی می­پذیرند.

 کلیدواژه: ترافیک کامیونی؛ طراحی مکانیستیک-تجربی؛ توزین در حال حرکت؛ نرخ رشد؛ تحلیل حساسیت.

دیدگاهها

0.0
0
0
0
0
0

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مقاله ترجمه شده: رشـد حجـم ترافیـک کامیـونـی بـرای طـراحـی مکـانیستیـک-تجـربـی روســازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اطلاعات فروشنده

این فایل با شناسه انحصاری 10359 در پایگاه رسمی فروش فایل فاپول ثبت شده است. کلیه حقوق مادی و معنوی با استناد به مجوز نشر بر خط فاپول به شماره 4032 نزد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ناشر محفوظ می باشد و هر گونه کپی برداری و یا بازنشر آن به هر نحو ، پیگرد قانونی و شکایت رسمی فاپول را به عنوان نماینده ناشر در پی خواهد داشت.

مقاله ترجمه شده: رشـد حجـم ترافیـک کامیـونـی بـرای طـراحـی مکـانیستیـک-تجـربـی روســازی
مقاله ترجمه شده: رشـد حجـم ترافیـک کامیـونـی بـرای طـراحـی مکـانیستیـک-تجـربـی روســازی

14,000 تومان

14,000 تومان

24 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
همکاری در فروش

فاپول
بازیابی رمز