مقاله ترجمه شده: رشـد حجـم ترافیـک کامیـونـی بـرای طـراحـی مکـانیستیـک-تجـربـی روســازی

۱۴,۰۰۰ تومان

24 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
پشتیبانی این محصول به صورت مادام العمر بر عهده ناشر می باشد. چنانچه بعد از خرید نیاز به راهنمایی و یا مشکلی در خصوص فایل داشتید از طریق ارسال تیکت در فروشگاه ناشر، مراتب را ارسال فرمایید.

Pavement design is moving towards the mechanistic-empirical approach, which requires very detailed truck traffic
information, including truck traffic volume. This paper focuses on analysis of truck traffic volume growth, specifically in
three areas: characteristics of the growth pattern, sensitivity of pavement responses to the growth rate, and prediction of the
growth rate based on road way characteristics and socio-economic data. The truck traffic data collected by weigh-in-motion
(WIM) stations on California highways were used in the analysis. Results showed that both linear and compound growth
models well fit the truck traffic growth trends. Growth rates estimated from less than six years data may have large variation,
which can lead to significant errors in pavement response prediction. Various truck classes have distinct growth patterns and
are affected differently by roadway and socio-economic characteristics.
Keywords: truck traffic; mechanistic-empirical design; weigh-in-motion; growth rate; sensitivity analysis

 

طراحی روسازی به سوی رویکرد مکانیستیک-تجربی پیش می­رود، که این نیازمند اطلاعات بسیار دقیق ترافیک کامیونی شامل حجم ترافیک کامیونی است. این مقاله بر تحلیل رشد حجم ترافیک کامیونی بطور ویژه در سه زمینه تمرکز دارد: مشخصه­های الگوی رشد، حساسیت پاسخ­های روسازی به نرخ رشد، و پیش­بینی نرخ رشد بر مبنای مشخصه­های جاده و داده­های اجتماعی-اقتصادی. داده­های ترافیک کامیونی گردآوری­شده توسط ایستگاه­های توزین در حال حرکت (WIM) در بزرگراه­های کالیفرنیا در تحلیل­ها مورد استفاده قرا گرفت. نتایج نشان داد که هم مدل رشد خطی و هم ترکیبی به خوبی با روندهای رشد ترافیک کامیونی متناسبند. ممکن است نرخ رشد برآوردشده از داده­های کمتر از شش سال تغییرات زیادی داشته باشد، که این می­تواند خطاهای قابل ملاحظه­ای در پیش­بینی پاسخ­های روسازی در پی داشته باشد. رده­های مختلف کامیون­ها الگوهای رشد مجزایی دارند و تأثیرات متفاوتی از مشخصه­های جاده و عوامل اجتماعی-اقتصادی می­پذیرند.

 کلیدواژه: ترافیک کامیونی؛ طراحی مکانیستیک-تجربی؛ توزین در حال حرکت؛ نرخ رشد؛ تحلیل حساسیت.

نقد و بررسی ها

0.0 از 5
0
0
0
0
0
دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مقاله ترجمه شده: رشـد حجـم ترافیـک کامیـونـی بـرای طـراحـی مکـانیستیـک-تجـربـی روســازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: ارزان اما پر محتوا
  • فروشنده: ارزان اما پر محتوا
  • آدرس:
  • هنوز امتیازی دریافت نکرده است.
مقاله ترجمه شده: رشـد حجـم ترافیـک کامیـونـی بـرای طـراحـی مکـانیستیـک-تجـربـی روســازی
مقاله ترجمه شده: رشـد حجـم ترافیـک کامیـونـی بـرای طـراحـی مکـانیستیـک-تجـربـی روســازی

۱۴,۰۰۰ تومان

24 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0

این محصول با شناسه انحصاری 10359 نزد سامانه فروش فایل فاپول و به شماره مجوز 4032 نشر بر خط، نزد وزارت ارشاد به ثبت رسیده است. کپی برداری و بازنشر این اثر به هر نحو، منجر به شکایت رسمی فاپول و پیگرد قانونی خواهد شد.

همکاری در فروش

فاپول
بازیابی رمز