مقاله ترجمه شده: تحلیل تأثیر خودروهای دارای اضافه بار بر سن فرسودگی روسازی های انعطاف پذیر بر مبنای داده های توزین حین حرکت (WIM)

18,000 تومان

24 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین یک نسخه از فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
پشتیبانی این محصول به صورت مادام العمر بر عهده ناشر می باشد. چنانچه بعد از خرید نیاز به راهنمایی و یا مشکلی در خصوص فایل داشتید از طریق ارسال تیکت در فروشگاه ناشر، مراتب را ارسال فرمایید.

توضیحات محصول

Overloaded vehicles have a significant impact on pavement fatigue life and distress. As the studies show, the phenomena intensify when the control of traffic is poor. The paper presents the results of the research including analysis of weigh in motion data from eight stations and analysis of asphalt pavement fatigue caused by mixed traffic. Distributions of vehicles axles load including the multiple axles effects are presented. Mixed axle loads were transformed into equivalent number of standard 100 kN axle loads. The regression model of load equivalency factor depending on the axle load distribution and the percentage of overloaded vehicles is presented. The analysis of the effect of overloaded vehicles on decrease of fatigue life of a pavement structure is presented. The  analysis has shown that the increase of percentage of overloaded vehicles from 0% to 20% can reduce the fatigue life of asphalt pavement upto 50%. Keywords: overloaded vehicles; overweight vehicles; axle loads distribution; fatigue life; fatigue criteria; fatigue cracking; equivalent axle load factor; load equivalency factor; flexible pavement.

خودروهای دارای اضافه بار اثر قابل ملاحظه ­ای بر تنش و سن فرسودگی روسازی دارند. همانگونه که مطالعات مختلف نشان می­دهد، زمانیکه کنترل ترافیک ضعیف باشد، این پدیده تشدید می­شود. این مقاله نتایج پژوهشی شامل تحلیل داده­های توزین حین حرکت حاصل از هشت ایستگاه و تحلیل فرسودگی روسازی آسفالت در اثر ترافیک ترکیبی را ارائه می­دهد. توزیع بار محوری خودروها از جمله اثرات محورهای چندگانه نیز ارائه شده ­است. بارهای محوری ترکیبی به تعداد معادل بارهای محوری ۱۰۰ کیلو نیوتون استاندارد تبدیل شدند. ضریب هم­ارزی با مدل رگرسیون بار وابسته به توزیع بار محوری و درصد خودروهای دارای اضافه بار را نیز ارائه نموده­ایم. تحلیل اثر خودروهای دارای اضافه بار بر کاهش سن فرسودگی ساختار روسازی ارائه شده است. این تحلیل نشان داد که افزایش درصد خودروهای دارای اضافه بار از صفر به ۲۰% می­تواند سن فرسودگی روسازی آسفالت را تا ۵۰% کاهش دهد.

 

کلیدواژه: خودروهای دارای اضافه بار؛ خودروهای دارای اضافه وزن؛ توزیع بار محوری؛ سن فرسودگی؛ معیار فرسودگی؛ ترک­خوردگی در اثر فرسودگی؛ عامل بار محوری هم­ارز؛ عامل هم­ارزی بار؛ روسازی انعطاف­پذیر.

دیدگاهها

0.0
0
0
0
0
0

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مقاله ترجمه شده: تحلیل تأثیر خودروهای دارای اضافه بار بر سن فرسودگی روسازی های انعطاف پذیر بر مبنای داده های توزین حین حرکت (WIM)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اطلاعات فروشنده

این فایل با شناسه انحصاری 10356 در پایگاه رسمی فروش فایل فاپول ثبت شده است. کلیه حقوق مادی و معنوی با استناد به مجوز نشر بر خط فاپول به شماره 4032 نزد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ناشر محفوظ می باشد و هر گونه کپی برداری و یا بازنشر آن به هر نحو ، پیگرد قانونی و شکایت رسمی فاپول را به عنوان نماینده ناشر در پی خواهد داشت.

مقاله ترجمه شده: تحلیل تأثیر خودروهای دارای اضافه بار بر سن فرسودگی روسازی های انعطاف پذیر بر مبنای داده های توزین حین حرکت (WIM)
مقاله ترجمه شده: تحلیل تأثیر خودروهای دارای اضافه بار بر سن فرسودگی روسازی های انعطاف پذیر بر مبنای داده های توزین حین حرکت (WIM)

18,000 تومان

18,000 تومان

24 بازدید   - خرید موفق
افزودن به علاقه مندی هاAdded to wishlistRemoved from wishlist 0
همکاری در فروش

فاپول
بازیابی رمز