۱۰ دوره آموزشی آنلاین و رایگان برای افرادی که تشنه موفقیت هستند

۱۰ دوره آموزشی آنلاین و رایگان برای افرادی که تشنه موفقیت هستند

موفقیت یک‌شبه به دست نمی‌آید. موفقیت اغلب فرآیندی آهسته است که شامل رشد، تغییر و شکست است. موفقیت در تمام جوانب زندگی از نحوه مدیریت و پرداخت قبوض خدماتی گرفته تا چگونگی تربیت کودکان دخیل است. اگر می‌خواهید در تمام جوانب زندگی فردی و حرفه‌ای خود پیروز و موفق باشید بهتر است از مجموعه‌ی دوره‌های آموزشی آنلاین و رایگانی که در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم استفاده کنید. مطمئن باشید این دوره‌ها تمام دانش و اطلاعاتی که برای موفقیت همه جانبه در زندگی فردی، حرفه‌ای و اجتماعی بدان نیازمندید را در خود جای داده‌اند.

در این دوره های آموزشی که دانشگاه ها و موسسات معتبر بین المللی به رایگان و به صورت آنلاین در اختیار علاقه مندان قرار داده اند با موضوعات زیر آشنا می شوید: ۱-مدیریت زمان برای افزایش بهره‌وری شخصی و حرفه‌ای ۲-مذاکره موفق: استراتژی‌ها و مهارت‌های ضروری ۳-عاشق پولتان باشید ۴-تقویت نوع دوستی ۵-روانشناسی شهرت ۶-اقتصاد رفتاری در عمل ۷-برنامه ریزی مالی شخصی و خانوادگی ۸-زبان و ابزارهای تجزیه و تحلیل مالی ۹-بازارهای مالی ۱۰-استراتژی و ارزیابی مالی: سرمایه گذاری

توجه: برای استفاده از این دوره های آموزشی آنلاین و رایگان باید با زبان انگلیسی آشنا باشید.

۱-عاقلانه‌تر کار کنید، نه سخت‌تر: مدیریت زمان برای افزایش بهره‌وری شخصی و حرفه‌ای

https://www.coursera.org/learn/work-smarter-not-harder

۴ الی ۸ ساعت ویدیو، محتوای متنی و آزمون.

بیشتر مردم معتقدند زمان باارزش‌ترین دارایی هر فرد است. بعد از گذراندن این دوره آموزشی دانشگاه کالیفرنیا، آروین، خواهید آموخت چطور از زمان خود استفاده کنید تا موفق‌تر و سربلندتر باشید. این دوره آموزشی آنلاین و رایگان افزایش بهره‌وری فردی و حرفه‌ای را پوشش می‌دهد که خیلی مفید و مؤثر است چون روتین‌های شخصی ضعیف ممکن است تمام تلاش‌هایی که برای موفقیت انجام داده‌اید را نابود کند. اگر می‌خواهید موفق‌تر باشید باید یاد بگیرید چطور از وقت خود به نحو مؤثرتری استفاده کنید. افرادی که دوست دارند کارآمدتر باشند و زندگی شخصی و حرفه‌ای موفق‌تری داشته باشند نباید این دوره آموزشی را از دست بدند.

۲-مذاکره موفق: استراتژی‌ها و مهارت‌های ضروری

https://www.coursera.org/learn/negotiation-skills

۸/۵ ساعت ویدیو

این دوره آموزشی دانشگاه میشیگان روش صحیح مذاکره را به مخاطبان آموزش می‌دهد. بعد از گذراندن این دوره آموزشی خواهید آموخت چطور باید مذاکره کنید تا از دستیابی به یک قرارداد یا معامله بهتر اطمینان حاصل کنید. مخاطبان این دوره از نکته‌ها، ترفندها و توصیه‌هایی که از مطالعات جامع رفتار انسانی جمع آوری شده‌اند بهره‌مند خواهند شد. اگر بخواهید برای حقوق بیشتر، اجاره بهای مناسب تر یا تصدی یک شغل مذاکره کنید باید با راه و روش مذاکره آشنا باشید. همین موضوع اهمیت این دوره آموزشی آنلاین و رایگان را روشن می‌کند. در این دوره آموزشی با استراتژی ۴ مرحله‌ای برای موفقیت در مذاکره آشنا خواهید شد.

۳-عاشق پولتان باشید

http://loveyourmoney.org/

ادامه‌دار

در این دوره آموزشی که محصول مشترک دانشگاه تنسی و انستیتوی فینرا است خواهید آموخت چطور می‌توانید با مدیریت بهتر پولتان به تمام موفقیت‌هایی که می‌خواهید دست یابید. این دوره آموزشی به مخاطبان خود یاد می‌دهد چطور در موضوعاتی از قبیل ایجاد ثروت، بودجه‌بندی، هدف‌گذاری، بدهی، حقوق بازنشستگی و غیره موفق عمل کنند. در این دوره آموزشی به تمام مشکلات و مسائل مالی که افراد در زندگی روزانه خود با آن‌ها رو به رو هستند پرداخته شده و به مخاطبان راهکارهای مناسب حل و فصل این مشکلات آموزش داده شده تا با اطمینان از آینده‌ای موفق امروز خود را شادتر سپری کنند. اگر می‌خواهید در زندگی از پول و سرمایه‌تان به نحو مؤثرتری استفاده کنید این دوره آموزشی برای شماست.

۴-تقویت نوع‌دوستی

https://www.coursera.org/learn/altruism

۱۰ الی ۱۵ ساعت ویدیو و تکالیف مختلف

بعد از گذراندن این دوره آموزشی دانشگاه پرینستون خواهید آموخت چطور پولتان را به نحو مؤثرتری ببخشید. بعضی وقت‌ها اگر پیشینه موسسه خیریه‌ای که می‌خواهید به آن کمک کنید را بررسی نکنید ممکن است نه تنها از بخشش خود سود نبرید بلکه ضرر هم کنید. علاوه بر این، خیلی‌ها به اشتباه یا به خاطر نداشتن اطلاعات درست به همراه دوستان و اعضای خانواده‌شان در سرمایه‌گذاری‌های مخاطره‌آمیز مشارکت می‌کنند. در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت چطور از به دام افتادن در این تله‌ها دوری کنید و پولتان را با راهکارهای عملی نه احساسی به دیگران ببخشید. اگر از آن دست انسان‌هایی هستید که سابقه‌ای مثبت و درخشان در بخشش و کمک به نیازمندان و مستمندان دارید این حق شماست که بدانید موسسه خیریه‌ای که به آن کمک می‌کنید پولتان را صرف چه کارهایی می‌کند و آیا واقعاً این موسسه از ارزش‌های شما پشتیبانی می‌کند یا نه.

۵-روانشناسی شهرت

https://www.coursera.org/course/popularity

۶ هفته، هر هفته ۱ الی ۲ ساعت آموزش

گاهی اوقات کلید موفقیت توانایی نفوذ در دیگران است. بعد از گذراندن این دوره آموزشی دانشگاه کارولینای شمالی خواهید آموخت شهرت و محبوبیت چگونه زمینه‌ساز موفقیت فرد می‌شود. در این دوره آموزشی با روانشناسی شهرت و نحوه استفاده از آن آشنا خواهید شد. در این دوره با آثار سخنرانی مشهور به نام استیو سیبولد آشنا خواهید شد و در نهایت یاد خواهید گرفت چطور از طبیعت غیر قابل پیش بینی شهرت و محبوبیت به نفع خود استفاده کنید. اگر چه این نوع محبوبیت با آن محبوبیتی که در دبیرستان‌های مختلف از آن صحبت می‌کنند کاملاً فرق دارد اما می‌تواند برای ایجاد ارتباطات کلیدی و مؤثر در زندگی شخصی و حرفه‌ای سرنوشت‌ساز باشد.

۶-اقتصاد رفتاری در عمل

https://www.edx.org/course/behavioural-economics-action-university-torontox-be101x

۶ هفته، هر هفته ۴ الی ۵ ساعت آموزش

این دوره آموزشی به همت دانشگاه تورنتو در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شده است. در این دوره آموزشی با راهکارهای مؤثری آشنا خواهید شد که به شما می‌آموزند چطور در تمام جوانب زندگی‌تان رفتار کنید. به عنوان مثال امروزه تلویزیون و سایر رسانه‌های گروهی به مردم یاد داده‌اند چطور بلافاصله بعد از اینکه پولی به دستشان می‌رسد آن را خرج کنند. این دقیقاً یکی از رفتارهای مخربی است که می‌توانید آن را ترک یا اصلاح کنید. این دوره آموزشی به شما یاد می‌دهد چطور برنامه‌نویسی ذهنتان که بر اساس پول و وسوسه صورت گرفته را تغییر دهید. بر ذهن خود مسلط شوید و یک قدم به موفقیت نزدیک‌تر شوید.

۷-برنامه‌ریزی مالی شخصی و خانوادگی

https://www.coursera.org/course/uffinancialplanning

۸ هفته، هر هفته ۵ الی ۷ ساعت آموزش

موفقیت یعنی این که بتوانید بین زندگی خانوادگی و حرفه‌ای خود تعادل برقرار کنید. بعد از گذراندن این دوره آموزشی دانشگاه فلوریدا خواهید آموخت چطور بین زندگی خانوادگی و کاری خود تعادل برقرار کنید و چطور برای موفقیت در حوزه کاری برنامه‌ریزی کنید. دیگر لازم نیست بین زندگی خانوادگی و شغلی یکی را انتخاب کنید، با کمک این دوره آموزشی می‌توانید هر دو را در کنار هم داشته باشید. در این دوره مدیریت ریسک را می‌آموزید، با روش صحیح کار روی حوزه‌های مالیات و سرمایه‌گذاری آشنا خواهید شد تا از این پس بتوانید پول مورد نیاز برایخوشبختی خود و خانواده‌تان را به موقع فراهم کنید.

۸-زبان و ابزارهای تجزیه و تحلیل مالی

https://www.coursera.org/course/financialanalysis

۴ هفته، هر هفته ۶ ساعت آموزش

در این دوره آموزشی دانشگاه ملبورن می‌آموزید چطور سرمایه‌گذاران، تحلیل گران و مدیران اجرائی تصمیم‌گیری می‌کنند. در این دوره در کنار مهارت‌های کامپیوتر با مهارت‌های تصمیم‌گیری مالی آشنا خواهید شد، با اصول اساسی حسابداری آشنا خواهید شد به نحوی که در انتهای این دوره آموزشی کاملاً می‌دانید چطور اعداد و ارقام را کنار هم بگذارید و پول و سرمایه‌تان را به نحو مؤثرتری مدیریت و استفاده کنید. می‌توانید ارزش سرمایه‌گذاری‌های خود را محاسبه کنید و بدانید پولتان را بهتر است کجا سرمایه‌گذاری کنید تا سود بیشتری نصیبتان شود. در این دوره، درسی در مورد کارآمدی پولی که سرمایه‌گذاری کرده‌اید وجود دارد که خیلی ارزشمند و حیاتی ست. اگر امروز شروع کنید، سرمایه‌گذاری‌هایتان در بلندمدت نتیجه خواهند داد.

۹-بازارهای مالی

https://www.coursera.org/course/financialmarkets

۸ هفته، هر هفته ۶ الی ۱۲ ساعت آموزش

بعد از گذراندن این دوره آموزشی دانشگاه یل به واسطه آموزش‌های سخنران مهمانی نظیر هنک گرینبرگ و کارل ایکان با نحوه عملکرد بازارهای جهانی آشنا خواهید شد. می‌آموزید بانک‌ها و بازارهای مالی چطور کار می‌کنند. هر چیزی از قبیل میزان اجاره بها و این که چه نوع سهامی برای ماه جاری سود ده است در این دوره آموزشی پوشش داده شده است. با استفاده از این اطلاعات در منزل و اداره تصمیمات بهتر و سنجیده‌تری خواهید گرفت. مربیان این دوره آموزشی حتی به شما کمک می‌کنند تا تغییرات پیش روی بازارهای مالی را پیش بینی کنید.

۱۰-استراتژی و ارزیابی مالی: سرمایه‌گذاری

https://www.coursera.org/course/investments

۴ هفته، هر هفته ۴ الی ۶ ساعت آموزش

دانشگاه ایلینوی این دوره آموزشی مفید را در اختیار علاقه‌مندان سرمایه‌گذاری قرار داده است. در این دوره آموزشی آنلاین و رایگان با اصول کلیدی ریسک و بازده، بهینه‌سازی و قیمت‌گذاری امنیتی آشنا خواهید شد. اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری سودده آینده را تشخیص دهید این دوره آموزشی برای شماست اما اهمیت این دوره به همین‌جا ختم نمی‌شود چون موضوعات دیگری از قبیل نحوه استخدام کارمندان و تربیت فرزندان نیز در این دوره آموزشی پوشش داده می‌شود. بعد از گذراندن این دوره آموزشی دانشگاه ایلینوی یاد می‌گیرید چطور آینده را پیش بینی کنید، چطور روی موفقیت خود سرمایه‌گذاری کنید و برای پیشرفت باید پذیرای چه ریسک‌هایی باشید.

دیدگاه ها
اولین دیدگاه را شما بنویسید | ثبت دیدگاه